نوسان قیمت گریبان‌گیر اجرای پروژه احداث کندروهای پل چمران

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: اجرای پروژه احداث کندروهای پل چمران با مشکلات همچون قطع درختان، ترافیک، بودجه و… رو به رو است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید احمد حسینی نیا امروز چهارشنبه _۲۹ مردادماه ۹۹_ در جلسه مشترک کمیسیون معماری، عمران و شهرسازی و کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به مشکلات ترافیکی پل چمران اظهار کرد: در سال ۹۶ با توجه به مشکلات ترافیکی این منطقه احداث کندروها مطرح و در نهایت در جلسه‌ای که در تاریخ ۱۳ آذر ۹۸ برگزار شد احداث کندروهایی با عرض ۹ متر در اولویت قرار گرفت و اقداماتی اولیه نیز در این راستا انجام شد، اما این تصمیم به مرحله اجرا نرسید.

وی با بیان اینکه برای احداث این کندروها با مشکلات همچون قطع درختان، ترافیک، بودجه و… رو به رو هستیم، ادامه داد: در سال ۹۸ قرار بود که این موضوعات بررسی شود و به یک گزینه دقیق برسیم تا آن را عملیاتی کنیم، اما این اتفاق رخ نداد.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان افزود: زمانی که این پروژه آغاز شد هزینه‌های پیش رو با نوسان رو به رو نبود، اما اکنون هر روز شاهد افزایش قیمت‌ها هستیم همچنین موضوع ایمنی پیاده‌روها و ایستادن اتوبوس و تاکسی در تندرو یکی دیگر از بحث‌هایی بود که در جلسه گذشته مقرر شد با نرده فاصله‌ای بین کندرو و تندرو ایجاد کنیم.

حسینی نیا اضافه کرد: از دیگر دغدغه‌های عریض کردن کندروها وجود نمایشگاه‌های خودرو است زیرا با تعریض این کندروها محدوده این نمایشگاه‌ها بیشتر می‌شود.

کد خبر 439796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.