حیدری: ارتقای توان دفاعی مهمترین مولفه در نیروهای مسلح است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتقای آمادگی رزمی و افزایش توان دفاعی، مهمترین مولفه در سطح نیروهای نظامی است که باید بیشترین دغدغه ما در این حوزه باشد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، سرتیپ کیومرث حیدری روز چهارشنبه در سومین دوره جشنواره مالک اشتر اداره عقیدتی سیاسی این نیرو و در جمع نفرات برتر حوزه اشراف اظهار کرد: نگاه نیروی زمینی ارتش به اشراف، همانند نگاه به فروع دین است و مهمترین دلیل این امر آن است که ما در نظام الهی و ولایی زندگی می‌کنیم و با دیگر نظام‌های موجود در دنیا تفاوت اساسی داریم.

وی افزود: نیروی زمینی ارتش بر سه اصل ولایت‌مداری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری استوار است و تمام برنامه‌هایی که در این نیرو انجام می‌شود باید برابر با این سه اصل باشد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: در نیروی زمینی ارتش ۲۸ طرح را با نام مبارک «لبیک یا امام خامنه‌ای عزیز» ترسیم کرده‌ایم که تمام برنامه نزاجا اعم از ارتقای آمادگی رزمی، فرهنگی، معیشتی، علمی و … در این طرح‌ها لحاظ شده است. طرح‌های لبیک «یا امام خامنه‌ای عزیز» شناسنامه نیروی زمینی ارتش محسوب می‌شوند، نحوی اجرای این طرح‌ها ملاک ارزیابی کارکنان و فرماندهان در حوزه اشراف است.

حیدری با اشاره به اینکه «اشراف» از مطالبات فرماندهی معظم کل قواست، افزود: تمام برنامه‌ها باید با جدیت و پشتکار انجام شود چرا که اگر کم‌کاری صورت گیرد به اهداف مهم سازمانی نخواهیم رسید و در این راستا، ارتقای آمادگی رزمی و افزایش توان دفاعی، مهمترین مؤلفه در سطح نیروهای نظامی است که باید بیشترین دغدغه ما در این حوزه باشد.

وی به افزایش روحیه خدمتی کارکنان و تأمین معیشت خانواده‌ها پرداخت و خاطرنشان کرد: مهمترین اولویت در نیروی زمینی، کارکنان و خانواده‌های آنها هستند، برای افزایش روحیه خدمتی کارکنان و خانواده‌های آنها برنامه‌های بسیار مطلوبی در نزاجا انجام شده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: در حال حاضر در حوزه تأمین مسکن سازمانی و شخصی در حدود ۲۳ هزار واحد منازل سازمانی در سراسر کشور در حال ساخت و احداث است که تاکنون در شهرهای مشهد، ارومیه، کرمان، کرمانشاه و… و. این منازل نحویل کارکنان غیور نیروی زمینی ارتش شده است.

کد خبر 439795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.