پیشرفت ۹۷ درصدی پروژه نمایشگاه اصفهان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان از پیشرفت ۹۷ درصدی اجرای پروژه نمایشگاه اصفهان خبر داد و گفت: این پروژه تا پایان سال جاری افتتاح و بهره‌برداری می شود.

علی یار محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بیش از ۱۵۰ قرارداد با پیمانکاران مختلف برای مراحل اجرایی این پروژه که در مجاورت رینگ چهارم واقع شده، منعقد شده است.

وی افزود: در فاز نخست اجرای پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان سالن امیرکبیر از بزرگترین سالن‌های نمایشگاهی کشور در فضای مفید هشت هزار متر مربع احداث شده و در حال تکمیل است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان ادامه داد: در سالن امیرکبیر به دلیل مساحت مفید نمایشگاهی (حدود ۱۵ هزار مترمربع فضای مسقف) سیستم اسکلت فلزی و سقف زیپ تِک و یک تکه با مساحت حدود ۲۱ هزار مترمربع اجرا شده است.

یارمحمدیان تاکید کرد: در فاز دوم این پروژه هشت سالن نمایشگاهی جدید اضافه می‌شود که می‌توان ادعا کرد بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی ایران و نمونه در خاورمیانه خواهد بود.

وی با بیان اینکه در پروژه نمایشگاه اصفهان پیاده‌روها و سواره‌روهای بسیار مناسبی در نظر گرفته شده است، ادامه داد: پارکینگ‌های جنوبی سالن امیرکبیر و قسمت غربی پروژه با گنجایش یک هزار خودرو در نظر گرفته شده که تا دو هزار جای پارک قابل افزایش است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان خاطرنشان کرد: در سال‌جاری نمایشگاه بزرگ اصفهان افتتاح می شود و رویدادهای تجاری و اقتصادی در آن برگزار خواهد شد.

یارمحمدیان گفت: احداث یک نمایشگاه بین‌المللی استاندارد و بر پایه مباحث اصولی ساختمان، امکانات و فضای نمایشگاهی، بهبود صنعت اقتصاد توریسم و نمایشگاهی اصفهان و افزایش ماندگاری یک گردشگر در شهر اصفهان تا چهار روز از مهمترین اهداف احداث پروژه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان است.

کد خبر 439711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.