روزنامه‌های ورزشی ۲۹ مرداد؛ موج تمدیدها در سپاهان

با رسیدن به هفته پایانی لیگ برتر و نزدیک شدن به شروع بازار نقل و انتقالات مدیران سپاهان بعد از تمدید با نورافکن و کریمی با گولسیانی نیز قرارداد خود را تمدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -چهارشنبه ۲۹ مرداد- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "اموال مقصران را مصادره کنید" به درخواست عمومی مردم از نهادهای نظارتی در ماجرای قرارداد ننگین ویلموتس پرداخت، پیشنهادی که اگرچه اجرایی شدن آن ممکن نباشد و دور از ذهن به نظر می‌رسد، ولی نشان از لزوم پیگیری حقوقی امضا کنندگان و نویسندگان این قرارداد دارد.

"گل" با عنوان"چهار میلیارد بدهید، طلبم را هم پرداخت کنید" به شروط علی کریمی برای تمدید قرارداد با استقلال پرداخت، کسی که در کنار مهدی قایدی به عنوان محتمل‌ترین گزینه‌های ترانسفر شدن بازیکنان ایرانی در پایان فصل به شمار می‌آید.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "در قرارداد ویلموتس تبانی صورت گرفته است" به اظهارات رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی پرداخت، نهادی که از جمله امیدهای عمومی مردم برای پیگیری پرونده خاطیان قرارداد ویلموتس است.

"خراسان ورزشی" با عنوان "بدنساز استقلال دوباره در مظان اتهام" به بحران مصدومیت‌ها در بین بازیکنان استقلال در آستانه دربی پرداخت، موضوعی که باعث شده است رسیدن علی کریمی به عنوان بازیکن کلیدی میانه زمین استقلال به دربی بعید به نظر برسد.

"ایران ورزشی" با عنوان"شیخ، مدعی اصلی کفش طلا" به بررسی کاندیداهای آقای گلی فصل نوزدهم لیگ برتر ایران، جام خلیج فارس پرداخت، گزینه‌هایی که در بین آنها بعد از دیاباته ۱۳ گله، شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر با ۱۲ گل زده شانس بیشتری برای نزدیک شدن به آقای گلی لیگ برتر دارند.

"شوت" با عنوان "این قرارداد ننگین فدراسیون تاج است" به واکنش محمد بنا به قرارداد عجیب فدراسیون فوتبال ایران و ویلموتس پرداخت، این روزنامه همچنین در دیگر عنوان خود از قول قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی وزیر ورزش را از دیگر کسانی دانست که از محتوای این قرارداد خبر داشته‌اند.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"هم گناه" مدعی شد که همراه با تاج تعداد بسیار زیادی از مدیران فوتبالی وقت ایران نیز در پرونده ویلموتس شریک فاجعه هستند، فاجعه‌ای که شاید فوتبال ایران را در آستانه ورشکستگی و زوال قرار دهد.

"صدای سپاهان" با عنوان "موج تمدیدها ادامه دارد" به تمدید قرارداد گئورگی ولسیانی مدافع گرجستانی سپاهان پرداخت، اتفاقی که بعد از تمدید قرارداد نورافکن و کریمی اتفاق خوبی به نظر می‌رسد.

کد خبر 439676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.