۵ نخبه برتر اصفهان توسط بنیاد البرز تجلیل می‌شوند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: پنج نخبه برتر اصفهان توسط بنیاد فرهنگی البرز همزمان با سراسر کشور تجلیل می‌شوند.

حجت‌الاسلام محمدحسین بلک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه بنیاد فرهنگی البرز در سال ۱۳۴۲ توسط مرحوم حسینعلی البرز راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: این شخص موقوفه‌ای را راه‌اندازی کرده که از درآمد رقبات آن عده زیادی از نخبگان کشور را مورد تجلیل قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه سال‌هاست که این همایش به صورت ملی و استانی برگزار می‌شود، افزود: جایزه این بنیاد فرهنگی به نخبگان، دانشمندان و طلاب برتر تعلق می‌گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه در سال جاری به دلیل شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا همایش ملی بنیاد فرهنگی البرز به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود، اضافه کرد: در این همایش در استان اصفهان پنج نفر شامل نخبگانی از دانشگاه‌های صنعتی اصفهان، علوم پزشکی اصفهان، علوم پزشکی کاشان و دانشگاه یزد تجلیل خواهند شد.

وی افزود: همایش تجلیل از برترین‌های علمی کشور توسط بنیاد فرهنگی البرز با حضور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و دبیر شورای عالی فرهنگی کشور برگزار خواهد شد.

بلک با بیان اینکه این نخبگان توسط دانشگاه‌ها به اداره کل اوقاف و امور خیریه معرفی شده‌اند، اضافه کرد: به هر یک از این افراد مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال به عنوان جایزه پرداخت می‌شود.

کد خبر 439392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.