تحقق مطالبه ۲۰ ساله اهالی منطقه ۱۲ تا پایان شهریور ماه امسال

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: خیابان آرمان یکی از خواسته‌های ۲۰ ساله اهالی این منطقه تا پایان شهریورماه سال‌جاری افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

علی باقری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: خردادماه امسال خیابان آرمان توسط شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی افزود: شهردار اصفهان در آئین کلنگ زنی خیابان آرمان، زمان تکمیل این پروژه را پایان شهریورماه ۹۹ اعلام کرده که با تلاش شبانه روزی پرسنل این منطقه در موعد مقرر افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان تصریح کرد: احداث این خیابان علاوه بر تأمین نیازهای کالبدی و عملکردی، نیازهای کیفی از جمله زیبایی و هویت بخشی به محله، ایجاد فضای شهری و مسیر پیاده روی، فضای مناسب نشستن را فراهم می‌کند.

وی گفت: اجرای خیابان آرمان در یک محله حاشیه‌ای واقع در بافت فرسوده و متراکم منطقه ۱۲ باعث مناسب‌سازی مسیر تردد جهت عبور و مرور اهالی و امکان تسهیل در خدمات رسانی همه دستگاه‌های خدماتی می‌شود.

باقری با اشاره به مشخصات فنی پروژه خیابان آرمان، اظهار کرد: این پروژه در طول ۶۰۰ متر و عرض ۳۰ متر با هزینه آزادسازی ۳۶۰ میلیارد ریال و هزینه اجرای ۲۹ میلیارد ریال در حال احداث است.

وی با بیان اینکه برای اجرای پروژه خیابان آرمان ۱۱۶۹۰ متر مربع عرصه آزادسازی و تعداد ۸۹ ملک زمین، منازل، مغازه تملک شده است، گفت: بیش از ۶۶۰۰ متر طول لوله گذاری فضای سبز و خدمات آب، برق، گاز، مخابرات، فاضلاب شهری نیز انجام شده است.

کد خبر 439390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.