نسخه سه بعدی هری پاتر سینماهای چین را تسخیر کرد

پخش مجدد هری پاتر و سنگ جادو به صورت سه بعدی در سینماهای چین، فروش ۱۳.۴ میلیون دلاری داشته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، نسخه سه بعدی و 4K اولین قسمت از شاهکار میلیارد دلاری وارنر برادرز، در کشور چین اکران شده و مخاطبان بسیار زیادی را به خود جذب کرده است. این فیلم که فروش ۱۳.۴ میلیون دلاری داشته، در هفته جاری مقدار فروش کلی گیشه در چین را به ۲۱.۹ میلیون دلار رساند تا این هفته بهترین هفته فروش سینمایی چین از زمان بازگشایی سینماها باشد.

لازم ذکر است که پس از اتمام قرنطینه به دلیل شیوع ویروس کرونا، سینماهای چین چهارمین هفته بازگشایی را تجربه کردند و با وجود بازگشایی هنوز هم محدودیت‌هایی در مورد سالن‌ها و تعداد افراد وجود دارد و بسیاری از مردم هنوز هم برای رفتن به سینما رغبت نشان نمی‌دهند.

در رده دوم لیست فیلم‌های پرفروش سینمایی در چین، فیلم "پسران بد برای همیشه" قرار دارد که فروش ۳.۱ میلیون دلاری داشته و در رده چهارم نیز فیلم هشتصد با فروش دو میلیون دلاری قرار دارد.

گفتنی است که در برنامه اکران‌های سینمای چین، تنت ساخته جدید کریستوفر نولان  قرار دارد که با توجه به علاقه عمومی چینی‌ها به آثار نولان و شاهکار اینترستلار، این فیلم توانسته محدودیت‌های داخلی چین را پشت سر گذاشته و از روز چهارم سپتامبر سال جاری اکران خواهد شد.

منبع: هالیوود ریپورتر

کد خبر 439339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.