لپ تاپ‌های غیر لمسی به فناوری کنترل لمسی مجهز می‌شوند

شرکت مایکروسافت قصد دارد لپ تاپ‌های غیر لمسی را به فناوری کنترل لمسی مجهز کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که بعضی از برنامه‌ها تنها برای کار کردن با صفحات لمسی طراحی شده‌اند و با صفحه کلید و ماوس کامپیوتر به خوبی عمل نمی‌کنند. بر این اساس قابلیت کنترل لمسی در لپ تاپ‌های غیر لمسی با استفاده از برنامه "Your Phone" مورد استفاده کاربران قرار خواهد گرفت.

این پتنت از یک ورودی جایگزین به عنوان صفحه نمایش لمسی شبیه سازی شده موبایل که در ماه ژانویه سال ۲۰۲۰ اعمال شد، استفاده می‌کند، به طوری که ترک پد روی لپ‌تاپ‌های غیر لمسی همانند صفحه لمسی عمل خواهند کرد. در این صورت استفاده از ترک پد لپ تاپ و جابجایی انگشتان روی آن مانند کار کردن با صفحه نمایش اندرویدی خواهد بود. ترک پد سطحی صاف بوده که دارای سنسورهای مختلف است و حرکت انگشت کاربر بر روی ترک پد تبدیل به فرمان‌های حرکتی برای مکینتاش شده و امکان مدیریت مک برای کاربران ایجاد می‌شود.

قطعاً این نوع ترک پد بسیار کوچک‌تر از صفحه نمایش لپ تاپ است؛ بنابراین شرکت سازنده قصد دارد از یک قسمت ورودی متحرک استفاده کند که می‌توان آن را روی صفحه نمایش در هر قسمت از برنامه جابجا کرد و از طریق ترک پد محتویات آن را لمس کرد. کاربر می‌تواند از دو انگشت خود برای جابجا کردن این صفحه استفاده کند یا حتی با استفاده از یک انگشت نقاشی کرده یا امضا کند. اگر این پتنت مایکروسافت عملکرد قابل قبولی داشته باشد و مورد استقبال کاربران قرار بگیرد، کاربرد اپلیکیشن Your Phone افزایش خواهد یافت.

کد خبر 439248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.