اولین قرارداد رسمی امارات و رژیم صهیونیستی پس از توافق امضا شد

امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی هفته گذشته برای عادی سازی روابط با یکدیگر توافق کردند و حالا اولین قرارداد همکاری میان این دو کشور در رابطه با کرونا ویروس امضا شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا به نقل از WAM (خبرگزاری رسمی امارات)، شرکت اماراتی APEX خبر از امضای قرارداد " استراتژیک تبلیغاتی" با شرکت صهیونیستی Tera در رابطه با تحقیقات و تلاش‌ها در مورد کنترل ویروس کووید ۱۹ از جمله اختصاص یک دستگاه تست کرونا داد. این قرارداد در یک کنفرانس مطبوعاتی در ابوظبی امضا شد که به عنوان اولین قرارداد رسمی همکاری میان امارات و رژیم صهیونیستی، پس از توافق این دو برای عادی سازی روابط مطرح می‌شود.

گفتنی است که نمایندگانی از رژیم اشغالگر قدس و امارات در روزهای آینده ملاقات‌هایی با محوریت گردشگری، سرمایه گذاری، پرواز مستقیم، امنیت، پیشبرد ارتباطات و مسائل دیگر خواهند داشت و انتظار می‌رود که چند قرارداد همکاری دیگر نیز در این زمینه‌ها امضا شود.

لازمذذکر است که در بیانیه مشترک قرائت شده در مراسم امضای این قرارداد آمده است: امارات متحده عربی و اسرائیل سریعاً آماده همکاری برای پیشرفت در درمان و کشف واکسنی برای ویروس کرونا هستند.

همینطور خلیفه یوسف خوری، رئیس شرکت APEX گفت: این قرارداد آغازی بر داد و ستدها و همکاری‌های مؤثر میان شرکت اماراتی و صهیونیستی است که برای تامین منافع انسان‌ها در دنیا و مقابله با ویروس کرونا تلاش می‌کنند.

کد خبر 439115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.