۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۰
عبداللهی: فوتبال ایران پاک نیست

مربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: فوتبال ایران پاک نیست، کسی نمی خواهد این را متوجه شود؛ البته از افرادی که خود را به خواب زده‌اند هیچ توقعی نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا عبداللهی پس از شکست تیمش مقابل تراکتور سازی در کنفرانس خبری بعد از بازی، اظهار کرد: به مردم آذربایجان و زنوزی به دلیل داشتن این دو تیم بسیار پاک که با تمام وجود کنار هم بازی می‌کنند تبریک می‌گویم.

وی افزود: نیمه اول باد اجازه نداد بازیکنان ما به یکدیگر پاس بدهند، اما نیمه دوم روند بهتر شد. موقعیت‌هایی داشتیم که در آن موفق به گلزنی نشدیم؛ البته اندازه تیم ما همین است. در این چهار هفته‌ای که آمدیم، با تمام وجود کار کردیم، تمام تلاش خود را انجام دادیم و اگر هم کمی ارتقا پیدا کردیم و چهار امتیاز گرفتیم، به دلیل تلاشمان بود.

مربی تیم ماشین سازی با بیان اینکه کاش تراکتور سازی این حرارتی که مقابل تیم ما داشت در برابر پیکان و شاهین بوشهر به کار می‌گرفت و گل زنی می‌کرد، خاطر نشان کرد: مدیر اجرایی تیم ما در بیمارستان بستری است. فوتبال ارزش این چیزها را ندارد که بخواهیم به یکدیگر بی احترامی کنیم. ۴۸ ساعت قبل از بازی داور را عوض کردند که همه فوتبال ایران می‌دانند این چه معنی می‌دهد.

عبداللهی در خصوص وضعیت فوتبال ایران، گفت: سه سال است که می‌گویم فوتبال ایران پاک نیست؛ اگر مقابل تراکتور مساوی می‌کردیم همه می‌گفتند باهم تبانی کردند، اما مساوی‌هایی که جلوی تیم‌های بزرگ و کوچک دیگر کسب می‌شود را کسی نمی‌بیند.

وی اضافه کرد: کاش همه تیم‌ها مانند ما سالم کار می‌کردند. مربی وجود دارد که تیم فصل خود را بسته و امسال امتیاز می‌دهد. چرا اینها دیده نمی‌شود و همه سکوت کرده‌اند؟ یک باشگاه، مدیران فدراسیون و داوران را دعوت می‌کند و به آنها هدیه می‌دهد که روند داوری و رسانه به نفعش باشد. دلیل نمی‌شود چون تیم ما خصوصی است همه علیه آن باشند.

مربی تیم ماشین سازی با بیان اینکه از جانب کمک داور بازی با ذوب آهن، بابت اشتباهی که انجام داد از همه ملت ایران عذر خواهی می‌کنم، گفت: چون سرمربی و مدیرعامل ماشین سازی آدم‌های سالمی هستند، هر کاری دوست دارند با آن انجام دهند، اما ما هم خدایی داریم. فوتبال ایران پاک نیست، کسی نمی‌خواهد این را متوجه شود؛ البته افرادی که خود را به خواب زده‌اند هیچ توقعی نیست.

کد خبر 439037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.