پرسپولیس 3 - گل گهر سیرجان 3 / کامبک رویایی نابود شد

پرسپولیس و گل گهر در یک دیدار سراسر هیجان به نتیجه سه بر سه رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس و گل گهر در یک بازی جذاب و نفس گیر از ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه امشب شنبه - ۲۵ مرداد ماه – با نتیجه سه بر سه به تساوی رضایت دادند.

هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های گل گهر سیرجان و پرسپولیس

ورزشگاه: امام علی (ع)

تماشاگر: -

گل‌ها: علیرضا ابراهیمی (دقیقه ۲۱ و ۹۶) و سید احمد موسوی (دقیقه ۴۰) برای گل گهر و علی علیپور (دقیقه ۴۹)، احمد نورالهی (دقیقه ۷۲) و مهدی ترابی (دقیقه ۹۱) برای پرسپولیس

اخطار: شجاع خلیل زاده (دقیقه ۱۹)

اخراج: کمال کامیابی نیا (دقیقه ۱۴)

گل گهر سیرجان: میلاد فراهانی، مهران گلزاری، سیدعلیرضا ابراهیمی، یوسف وکیا، سیداحمد موسوی، احمدرضا زنده روح، امین پورعلی، میلاد کمندانی (گادوین منشأ دقیقه ۶۳)، بهنام برزای (مهرداد عبدی دقیقه ۶۳)، رضا محمودآبادی، یونس شاکری

سرمربی: مجید جلالی

پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ، محمدحسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، سید جلال حسینی (سعید حسین پور دقیقه ۴۶)، مهدی شیری (امید عالیشاه دقیقه ۵۹)، محمد نادری، کمال کامیابی نیا، احمد نورالهی، سیامک نعمتی، مهدی ترابی، علی علیپور

سرمربی: یحیی گل محمدی

داور: مهدی سید علی

شرح بازی:

جدال پرسپولیس و گل گهر بعد از شکست هفته پیش سرخپوشان و پیروزی شاگردان مجید جلالی با حملات بی جان گل گهر در دقایق ابتدایی آغاز شد، حملاتی که هیچکدام جایی نبرد و این پرسپولیس بود که روی سانتر مهدی شیری و ضربه سر علیپور اولین خطر بازی را روی دروازه فراهانی ایجاد کرد. با اخراج کمال کامیابی نیا روی خطای او شاگردان جلالی کم و بیش صاحب توپ و میدان شد و نتیجه آن گلزنی علیرضا ابراهیمی روی کرنر احمدرضا زنده روح بود.

بعد از گلزنی ابراهیمی از حملات سیرجانی‌ها کاسته شد و این پرسپولیس بود که با وجود ۱۰ نفره شدن توانست حملاتی را روی دروازه گل گهر ایجاد کند. در حالی که پرسپولیس در حال پایه‌ریزی گل تساوی بود احمدرضا زنده روح با پاس زیبا خود موسوی را در موقعیت تک به تک با رادوشوویچ قرار داد که بازیکن گل گهر موفق شد از این موقعیت نهایت استفاده را ببرد و اختلاف را به عدد دو برساند.

نیمه دوم با حملات پر تعداد پرسپولیس آغاز شد و سرخ‌پوشان خیلی زود مزد بازی تهاجمی خود را گرفتند و علی علیپور در دقیقه ۴۹ روی برگشت شوت نعمتی موفق شد برای اولین بار دروازه فراهانی را باز کند. زدن گل تساوی از شدت حملات پرسپولیس کم نکرد و سرخ‌پوشان با ادامه دادن حملات خود سعی در مساوی کردن نتیجه بازی داشتند.

اشتباه عجیب فراهانی روی سانتر نعمتی منجر به دومین گل پرسپولیس شد که این گل تا حد زیادی از شدت حملات سرخ‌پوشان کم کرد اما با این وجود پنالتی سرخ پوشان در وقت‌های اضافه نتیجه بازی را به سود پرسپولیس رقم زد اما با این وجود گل دقایق پایانی سیرجانی‌ها بازی را با نتیجه مساوی به پایان رساند.

شرح گل‌ها:

علیرضا ابراهیمی (دقیقه ۲۱): ضربه سر علیرضا ابراهیمی روی کرنر ارسالی از سمت راست و خروج ناموفق رادوشویچ منجر به گل اول گل گهر سیرجان شد.

سید احمد موسوی (دقیقه ۴۰): پاس زیبای احمد زنده روح با بیرون پا از میانه زمین موسوی را در موقعیت تک به تک با رادوشویچ قرار داد که بازیکن گل گهر از این حرکت نهایت بهره را برد تا اختلاف دو برابر شود.

علی علیپور (دقیقه ۴۹): شوت سیامک نعمتی از پشت محوطه جریمه به تیرک دروازه برخورد کرد تا علی علیپور در موقعیتی راحت دروازه گل گهر را باز کند.

احمد نورالهی (دقیقه ۷۲): توپ ارسالی از سمت راست توسط سیامک نعمتی از روی دستان میلاد فراهانی لیز خورد تا احمد نورالله‌ی با ضربه سر خود بازی را به تساوی بکشد.

مهدی ترابی (دقیقه ۱+۹۰): هافبک گلزن سرخ‌پوشان از روی نقطه پنالتی دروازه فراهانی را برای سومین بار بار کرد.

علیرضا ابراهیمی (دقیقه ۶+ ۹۰): ضربه رباح ماجری مدافع گل گهر کار روی توپ ارسالی زمینی از سمت چپ بازی را به تساوی کشید.

دقایق حساس:

دقیقه ۸- سانتر مهدی شیری با ضربه سر علی علیپور همراه شد که ضربه او با اختلاف اندک از کنار تیرک عمودی گل گهر به بیرون رفت.

دقیقه ۱۹- شوت مهدی ترابی از گوشه محوطه جریمه با اختلاف اندک از روی دروازه گل گهر به بیرون رفت.

دقیقه ۲۳- شوت سرکش احمدرضا زنده روح از پشت محوطه جریمه سرخ‌پوشان با اختلافی اندک از کنار تیر عمودی به بیرون رفت.

دقیقه ۵۷- واکنش کم نظیر رادوشویچ روی ضربه بهنام برزای در فاصله چند متری مانع از گلزنی بازیکن سابق استقلال شد.

اتفاق ویژه: -

بهترین بازیکن:

علیرضا ابراهیمی - زدن دو گل از یک دفاع و تغییر نتیجه بازی در آخرین دقایق همه دلایلی است که ابراهیمی را بتوان به عنوان ستاره میدان دانست.

کد خبر 439026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.