هوتن شکیبا و نویدمحمدزاده برگزیدگان بهترین بازیگر مرد جشن حافظ شدند

هوتن شکیبا برای بازی در فیلم شبی که ماه کامل شد و نوید محمدزاده برای بازی در سرخپوست به عنوان برگزیدگان بهترین بازیگر مرد جشن حافظ معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هوتن شکیبا بازیگر مطرح سینمای ایران که در دو سال گذشته به خاطر بازی در فیلم "شبی که ماه کامل شد" حسابی درخشید، کارنامه افتخارات خود را تکمیل کرد و در بیستمین جشن حافظ تندیس بهترین بازیگری را به خانه برد.

شکیبا برای بازی در نقش "عبدالحمید ریگی" سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر نیز برده بود. او که یک بازیگر تئاتر بسیار مطرح است، در اولین نقش مهم سینمایی خود حسابی درخشید و در حضور رقبایی چون نوید محمدزاده، فرامز قریبیان، پرویز پرستویی و حامد بهداد برگزیده تندیس حافظ شد.

"شبی که ماه کامل شد" روایتگر داستان برادر عبدالمالک ریگی یعنی عبدالحمید است که همسرش را به قتل رساند بود. این فیلم را نرگس آبیار کارگردانی کرد و بازیگرانی چون الناز شاکردوست در آن ایفای نقش کردند.

شکیبا عنوان بهترین بازیگر مرد را مشترکا با نوید محمدزاده به دست آورد. نوید محمدزاده بازیگر مطرح سینمای ایران که تاکنون دو سیمرغ بلورین بهترین بازیگری در نقش مکمل مرد را در کارنامه دارد؛ در بیستمین دوره جشن حافظ به عنوان بهترین بازیگر مرد برگزیده شد و تندیس حافظ را به خانه برد.

محمدزاده این تندیس را به خاطر بازی در فیلم سینمایی سرخپوست به کارگردانی نیما جاویدی برد. این چهارمین تندیس حافظ او است و پیش تر برای بازی در "ابد و یک روز"، "عصبانی نیستم" و "بدون تاریخ، بدون امضا" برگزیده بازیگری جشن دنیای تصویر شده بود.

گفتنی است، جشن حافظ یا دنیای تصویر تنها جایزه سینمایی مستقل سینمای ایران است که جمعی ۹ نفره از منتقدان مجله دنیای تصویر، تمام آثار سینمایی اکران شده و سریال‌ها و تولیدات تلویزیون و نمایش خانگی در سال گذشته را بررسی و برگزیدگان را مشخص می کنند. تندیس حافظ در کنار سیمرغ بلورین جشنواره فجر و جشن منتقدان سینما معتبرترین جوایز سینمایی ایران هستند.

کد خبر 439018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سمکو IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    1 0
    زنده باشند و پایدار .