روز مقاومت روز نمایان شدن قدرت تو خالی آمریکا و اسرائیل است

امام جمعه دولت آباد گفت: ۲۳ مرداد روز مقاومت و فرو شکستن ابهت و قدرت ظاهری رژیم صهیونیستی و آمریکاست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام سیدحسین محمود آبادی در خطبه‌های نماز جمعه گفت: ۲۳ مرداد ماه روز مقاومت اسلامی نامگذاری شده است و علت این نامگذاری پیروزی حزب الله لبنان بر ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه است.

وی گفت: در این جنگ شکست رژیم صهیونیستی در هفته اول کاملاً مشخص شده بود ولی با اصرار آمریکا سه هفته دیگر هم طول کشید و هیمنه و اُبهت پوشالی رژیم صهیونیستی فروریخت و قدرت حزب الله به جهانیان ثابت شد.

امام جمعه دولت آباد افزود: در سالهای گذشته نتیجه اقدامات مقاومت سبب شده است که طرح‌های آمریکا و اسرائیل در منطقه پیاده نشود، چرا که نقشه آنها بر هم زدن نقشه جغرافیایی کشورها و تجزیه کشورهای غرب آسیا ازجمله ایران و قدرتمند کردن اسرائیل بود که نه تنها نتوانستند به این هدف برسند بلکه از ترس حزب الله به ایران پیغام می‌دهند که انتقام نگیرید، یا ضربه‌هایی که می‌زنند رسماً اعلام نمی‌کنند که ما بودیم.

وی تصریح کرد: بحمدالله نقشه‌های آمریکا در مورد ایران هم رو به شکست است، وقتی مسئول میز ایران در کاخ ریاست جمهوری آمریکا را صد روز مانده به انتخابات عوض می‌کنند معنایش این است که می‌خواهند شکستهای آمریکا درمورد ایران را بر دوش آن شخص بیندازند.

محمود آبادی گفت: در این ایام بیداری و بصیرت مردم خیلی مهم است، آمریکا قصد دارد مشکل امنیتی برای کشور ایجاد کند، نارضایتی عمومی ایجاد کند، درگیری و آشوب راه بیندازد و مردم را به هر بهانه تحریک کند که در خیابان‌ها بیایند و بحمدالله تا به حال مردم وظیفه خود نسبت به نظام را انجام داده‌اند ولی هر لحظه هوشیاری خود را می‌طلبد.

وی در ادامه با تبریک روز مباهله از حضور مردم عزیز و مسؤولان و اعضای قرارگاه امیرالمؤمنین علیه السلام شهر دولت آباد و هیئات مذهبی و هیئت امنای امامزاده نرمی دولت آباد در راه‌اندازی قافله شادی در روز عید غدیر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشکر و قدردانی کرد.

امام جمعه دولت آباد اظهار کرد: شاهد بودیم که از دو ماه قبل جهت برگزاری جشن‌های غدیر و قافله شادی جلسات و برنامه ریزی داشتند و بحمدالله با حضور مردم و با رعایت نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی برنامه بسیار جالب و تأثیرگذاری اجرا شد، در بین راه با دادن بستنی پاستوریزه و آب معدنی پذیرایی صورت گرفت که جهت رعایت نکات بهداشتی بود و با این حرکت نشان دادند که می‌شود هم مراسم مذهبی را انجام داد و هم رعایت نکات بهداشتی را داشته باشیم.

وی گفت: بحمدالله از سوی ستاد ملی مقابله با شیوع کرونا پروتکل اجرای مراسم عزاداری امام حسین(ع) ابلاغ شده است که در جلسه‌ای با حضور مسئولین به اطلاع مسئولین هیئت‌های مذهبی شهرستان رسیده است و طبق این دستورالعمل هیئات مذهبی می‌توانند با رعایت فاصله اجتماعی و ماسک زدن و اجرای دقیق دستورات بهداشتی عزاداری داشته باشند و ان شاءالله همه مردم و دست اندرکاران هیئتها عمل خواهند کرد و عزاداری باشکوهی خواهیم داشت.

محمود آبادی در پایان با گرامی داشت ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است افزود: ورود سرافرازانه این عزیزان به میهن اسلامی که نماد و نشان استقامت و مقاومت هستند در دو سال بعد از اتمام جنگ بیانگر پیروزی و موفقیت بعد از هر سختی و تحقق آیات اللهی است.

کد خبر 438778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.