اصلاح تابلوهای ترافیکی و رفع نقاط حادثه خیز سطح شهر بندرعباس

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر بندرعباس از اصلاح، بهسازی و نصب مجدد تابلوها، و علائم ترافیکی برخی معابر، در طرح محله به محله خبر داد.

به گزارش ایمنا، حسین اخلاقی ایجاد ایمنی و آرام سازی معابر در کوچه‌ها، محلات و نقاط کمتر مورد توجه شهر را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: ایمن سازی معابر اصلی و فرعی شهر نقش مهمی در افزایش ضریب ایمنی آمد و شد خودروها و شهروندان ایفا می‌کند.

اخلاقی تصریح کرد: در راستای اجرای طرح محله به محله هر هفته نقاطی از شهر مورد بازدید و بررسی میدانی قرار می‌گیرد و درصورت نیاز؛ تجهیزات ایمنی و ترافیکی اصلاح و بازسازی می‌شوند.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری بندرعباس، عنوان کرد: در بازدیدهای بعمل آمده، محله کوی آزاد شهر، کوچه شاهد، میدان انبه، محله طلیعه، خیابان پدران آسمانی (بلوار سید جمال و بلوار امام خمینی (ره)) در مناطق یک، دو و سه شهرداری مورد بررسی و بازدید قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: از جمله فعالیت‌های انجام شده اصلاح و آچار کشی پکیج‌های عابر پیاده، تعمیر و راه اندازی چراغ چشمک زن و تعویض سر تابلوهای فرسوده در محلات ذکر شده بوده است.

اخلاقی همچنین جمع آوری استوانه ایمنی فرسوده در نقاطی همچون درب ورودی شهرداری مرکزی، چهارراه فاطمیه، بلوار پدران آسمانی، روبروی پارک لاله و حد فاصل میدان شهدا تا چهارراه سازمان را از دیگر فعالیت‌های سازمان در طرح محله به محله برشمرد.

وی گفت: بازدید و بررسی ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس سطح شهر و رفع مشکلات و نواقص ایمنی ترافیکی بوجود آمده نیز از دیگر فعالیت‌ها بوده است.

منبع: ایسنا

کد خبر 438751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.