۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳
ساعت معاملات بورس تغییر کرد

بر اساس اطلاعیه شرکت بورس به صورت موقت ساعت معاملات این شرکت در دو بخش و تا ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، معاون بازار بورس اوراق بهادار تهران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط شرکت مدیریت فناوری بورس تهران مبنی بر پر تراکنش بودن معاملات شرکت‌های برخی صنایع، زمان‌بندی جدید برای معاملات بورس تهران به صورت موقت از روز ۲۷ مرداد ماه اعمال خواهد شد.

بر این اساس، طبق جدول زمان‌بندی معاملات، زمان سفارش‌گیری کلیه صنایع، به غیر از صنعت فلزات اساسی، صنعت شرکت‌های چند رشته‌ای صنعتی و صنعت فراورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای به همراه مشتقات مربوطه اعم از اختیار معامله و اختیار فروش تبعی بین ساعت ۸:۳۰ تا ۸:۴۵ و زمان انجام معاملات (مرحله گشایش و حراج پیوسته) نیز بین ساعت ۸:۴۵ تا ۱۱:۴۵ خواهد بود.

در متن این اطلاعیه، زمان سفارش‌گیری صنایع فلزات اساسی، شرکت‌های چند رشته‌ای صنعتی و فرآورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای به همراه مشتقات مربوطه اعم از اختیار معامله و اختیار فروش تبعی ساعت ۱۲ تا ۱۲:۱۵ و زمان انجام معاملات نیز ۱۲:۱۵ تا ۱۵:۱۵ خواهد بود.

همه صندوق‌های قابل معامله (ETF)، اوراق بهادار ثابت و نیز معاملات همه نمادهای آتی سبد سهام در جلسه دوم معاملاتی معامله می‌شوند.

کد خبر 438673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.