حذف تلخ پسران دوست داشتنی گاسپرینی به دست متمول‌های پاریسی

تیم فوتبال آتالانتا در یک بازی باور نکردنی و مهیج مغلوب پاریسی‌ها شد و از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته _ چهارشنبه ۲۲ مرداد ماه_ مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با بازی بین دو تیم آتالانتا و پاری سنت ژرمن آغاز شد. قضاوت این دیدار را "آنتونی تیلور" انگلیسی برعهده داشت.

به دلیل شیوع ویروس کرونا، دیدارهای لیگ قهرمانان از این مرحله به صورت متمرکز در پرتغال انجام می‌شود. دیشب در یک سمت آتالانتایی قرار داشت که با نمایش‌های خیره‌ کننده در ایتالیا و اروپا انتظارات را بالا برده بود.

در آن سو هم پاریسی‌های متمولی قرار داشتند که تنها افتخارهای کسب شده‌شان جام‌های داخلی فرانسه است. برای همین قطری‌ها در چند فصل اخیر با خرج کردن دلارهای نفتی، آرزوی قرار گرفتن تیمشان در بین بزرگان و کسب موفقیت در اروپا را داشتند.

مالکان قطری با جذب فوق ستاره‌هایی مثل نیمار، امباپه، دیماریا و خیلی‌های دیگر به دنبال هدفشان رفتند، اما هر بار با شکست مقابل تیم‌های بزرگ و کوچک تحقیر شدند. اما ظاهراً این بار قضیه متفاوت است.

پاریسی‌ها در این فصل لیگ لوشامپیونا، مقتدرانه در صدر جدول قرار گرفته بودند، اما وقتی ویروس کرونا شیوع پیدا کرد مسئولان این لیگ تصمیم گرفتند که جام را به شاگردان توخل دهند.

با این وجود این تیم کم کم آماده می‌شد تا حالا رؤیای دست نیافتنی خود را عملی کند. آن‌ها اما در این راه و در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوق العاده‌ آتالانتا را مقابل خود می‌دیدند. تیم برگامویی با وجود امکانات کم و تیم کوچک، نبرد خوبی مقابل متمول‌های فرانسوی داشت.

آن‌ها نیمه اول نمایش دلپذیری از خودشان نشان دادند و دقیقه ۲۷ با گلزنی توسط ماریو پاشالیچ از شاگردان توخل پیش افتادند. پسران گاسپرینی دست بردار نبودند و نبض بازی را در اختیار داشتند. البته در این بین نماینده فرانسه هم موقعیت‌های خوبی را توسط فوق ستارگان خود از دست داد.

اما داستان اصلی در نیمه دوم رقم خورد جایی که پاری سن ژرمن بر بازی مسلط شد و مقابل حمله‌های جسته و گریخته تیم با انگیزه ایتالیایی مقاومت کرد و از همه مهم‌تر اینکه انگیزه‌اش را از دست نداد و باخت را قبول نداشت.

درست در زمانی که کیلور ناواس دروازه‌بان پاریسی‌ها مصدوم شد و با تعویضش، رفت کنار دست مربی مصدوم خودش که پایش شکسته بود نشست، فرانسوی‌ها گل تساوی را در دقیقه ۹۰ توسط مارکینیوژ وارد دروازه مارکو اسپورتیلو کردند.

آتالانتا که تا قبل دریافت گل، نمایش بی نقصی در همه جای زمین داشت در شوک فرو رفته بود و شاگردان توخل، بی‌تاب زدن گل برتری بودند. اما وقتی که همه منتظر رفتن به وقت اضافه بودند مثلث نیمار، امباپه، و چوپوموتیگ آب سرد را بر پیکره تیم ایتالیایی ریختند.

پاری‌سن ژرمن به فاصله دو دقیقه رؤیای تیم دوست داشتنی آتالانتا و گاسپرینی را بر باد داد و دو بر یک پیروز شد تا هم یک گام دیگر به هدف و رؤیای دیرینه خود نزدیک شود و هم یک تیم دوست داشتنی که در ایتالیا و اروپا دلبری می‌کرد را حذف کند.

حریف توخل و تیمش در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا یا آتلتیکو خواهد بود یا لاپیزیش ناگلزمن.

کد خبر 438584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.