روزنامه‌های ورزشی ۲۳ مرداد؛ نکونام یا نویدکیا جانشین ژنرال

در حالی که تنها چند روز از استعفای امیر قلعه نویی از سرمربیگری طلایی پوشان می‌گذرد از نویدکیا و نکونام به عنوان گزینه‌های جانشینی او نام برده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -پنجشنبه ۲۳ مرداد- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "اتفاقاً ما هم نگران داور دربی هستیم" به اظهارات زرینچه در واکنش به نگرانی سرخ‌پوشان از داوری دربی ۹۳ پرداخت، حال باید ایستاد و دید بعد از چندین هفته اشتباهات داوری به سود نیمه آبی پایتخت چه اتفاقاتی در دربی جام حذفی خواهد افتاد.

"گل" با عنوان"برانکو، نکونام و البته نویدکیا" به گزینه‌های جانشینی امیر قلعه نویی در سپاهان پرداخت، البته که از میان این گزینه‌ها با توجه به واکنش وکیل برانکو به پیشنهاد سپاهان آمدن این مربی کروات را باید منتفی دانست و از بین این گزینه‌ها نویدکیا گزینه محتمل‌تری به شمار می‌رود.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "شیخ، مطهری و اسماعیلی به دربی می‌رسند" به توپ پر استقلال در مسابقه نیمه نهایی جام حذفی پرداخت، جایی استقلال بعد از ناکامی در لیگ در سودای قهرمانی در جام حذفی با فرهاد مجیدی است.

"خراسان ورزشی" با عنوان "بلاتکلیفی اسکوچیچ در ایران" به تعویق یکساله مسابقات مقدماتی جام حذفی و بلاتکلیفی دراگان اسکوچیچ پرداخت، موضوعی که به اعتقاد برخی رسانه‌ها می‌تواند منجر به فسخ قرارداد این مربی نیز شود.

"ایران ورزشی" با عنوان"اسکوچیچ بدشانس" مدعی شد که در صورت تأیید اساسنامه فدراسیون فوتبال و انتخاب رئیس آینده فوتبال ایران ممکن است سرمربی تیم ملی از سمت خود کنار برد.

"شوت" با عنوان "دیاباته، نگین ۱۱ میلیاردی" به انتشار قرارداد شیخ دیاباته پرداخت، اتفاقی که برخی رسانه‌ها آن را تلاش استقلال در راستای حذف دیاباته می‌دانند.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"ماجرای نیلسون و سوشا تکرار نشود" به پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به یک دروازبان جنجالی که احتمالاً حامد لک است، پرداخت، کسی که با ادعای بسیاری می‌تواند آغازی دوباره بر ایجاد حواشی در پرسپولیس باشد.

"صدای سپاهان" با عنوان "فقط ۵۰ درصد قضیه حله داش علی" مدعی شد که علیرضا منصوریان علاقه زیادی به جای گرفتن در گزینه‌های مربیگری سپاهان دارد ولی در باشگاه سپاهان کسی تمایلی به بودن او در سپاهان ندارد.

کد خبر 438576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.