ادامه تلاش‌ها برای حفظ خانه هنرمندان

رئیس حوزه هنری اصفهان گفت: جلسات و پیشنهادات توافق ما در راستای ابقای خانه هنرمندان با ماهیت و شکل کنونی خود بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حدود ۱۰ روز از اولین زمزمه‌های تملک خانه هنرمندان اصفهان توسط بنیاد شهید می‌گذرد، از آن روز تا حالا اعتراضات، بیانیه‌ها، مصاحبه‌ها، جلسات و درکل حواشی بسیاری در این رابطه وجود داشته است. حالا درحالی که دیگر از آن تب و تاب روزهای ابتدای خبری نیست، به نظر می‌رسد جلسات بین حوزه هنری و اداره کل بنیاد شهید ادامه دار است.

مهدی احمدی‌فر، رئیس حوزه هنری اصفهان درباره آخرین وضعیت خانه هنرمندان به خبرنگار ایمنا گفت: این عمارت همچنان در اختیار حوزه هنری است و فعالیت خود را ادامه می‌دهد. در روزهای گذشته جلسات متعددی با مسئولان و هنرمندان به خصوص هنرمندان پیشکسوت در آنجا برگزار شد و مجموعه ساختمان طبق روال قبل کار خود را انجام می‌دهد.

وی افزود: از طرفی پیگیری‌های از تهران در حال انجام است ضمن اینکه هفته گذشته جلسه خوبی در استانداری اصفهان درباره خانه هنرمندان برگزار شد و برای توافق زمینه سازی خوبی شد. هر زمانی که نتیجه مطلوب حاصل شد آن را اعلام خواهیم کرد.

احمدی‌فر درباره محتوای این جلسات، اظهار کرد: جلسات و پیشنهادات توافق ما در راستای ابقای خانه هنرمندان با ماهیت و شکل کنونی خود بوده است. در این راستا مکاتبات شده و منتظر هستیم تا مراحل اداری را طی کند. به محض اعلام نتیجه قطعی آن را به اطلاع مردم خواهیم رساند.

کد خبر 438214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.