تولید و توزیع بیش از یک میلیون ماسک در کشور

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌احمر از تولید و توزیع بیش از یک میلیون انواع ماسک و بیش از ۴۰۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح مورد نیاز کادر درمانی و مردم در شرایط شیوع کرونا در شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران وابسته به این سازمان خبر داد.

به گزارش ایمنا، حسن صفاریه، اظهار کرد: فعالیت‌های این سازمان برای تأمین اقلام بهداشتی و دارویی به منظور کمک به کادر درمانی و بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بیش از پیش ادامه دارد و با افزایش تقاضا برای محصولات بهداشتی مورد نیاز، اقدامات سازمان و شرکت‌های تابعه نیز در این زمینه گسترش یافته است تا بتوانیم پاسخگوی بخشی از نیازهای کشور باشیم.

وی اضافه کرد: در این راستا و با تلاش متخصصان و کارکنان شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران وابسته به سازمان تدارکات پزشکی، در مجموع بیش از یک میلیون انواع ماسک (سه لایه، پارچه‌ای کربن اکتیو، FFP۲ و FFP۳) و بیش از ۴۰۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح (در اندازه‌های نیم، یک، ۵، ۱۰ و ۲۰ لیتری) تأمین، تولید و توزیع شده است.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌احمر، تصریح کرد: همچنین تأمین و توزیع انواع دارو و دیگر اقلام بهداشتی مورد نیاز اعم از دستکش، پد الکلی، ژل ضدعفونی کننده، شیلد محافظ، گان و لباس محافظ کادر درمانی، دستگاه تب سنج لیزری و دیجیتالی و سایر اقلام بهداشتی و تجهیزات پزشکی که در راستای کمک به بیماران کووید ۱۹ است.

بنا به گزارش ایرنا، صفاریه، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های سازمان تدارکات پزشکی برای تأمین اقلام بهداشتی و دارویی مقابله با بیماری با بیماری کرونا همچون گذشته در دستور کار این سازمان قرار دارد که امیدواریم گامی مؤثر برای رفع نیازها و تأمین سلامت جامعه در مقابله با این بیماری باشد.

کد خبر 438085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.