بازرسی از واحدهای صنفی تشدید می‌شود

رئیس اتاق اصناف خمینی شهر گفت: بر اساس هماهنگی‌ها با مدیریت نظارت و بازرسی اصناف خمینی شهر مقرر شده بازرسی از واحدهای صنفی مرتبط با سلامت مردم تشدید و تقویت شود.

عباسعلی مسیبی در گفتگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به رتبه دار بودن شهرستان خمینی شهر در تعداد واحد صنفی و کسبه اظهار کرد: این شهرستان با دارا بودن جمعیتی کمتر از چهارصد هزار نفر، ۲۲ هزار ۵۰۰ واحد صنفی تحت لوای ۵۱ اتحادیه مشغول به فعالیت دارد. بر این اساس به ازای هر هفده نفر یک واحد صنفی در شهرستان وجود دارد.

رئیس اتاق اصناف خمینی شهر با تاکید بر ضرورت استفاده از ماسک در مکان‌های اجتماع عمومی و بازار، تصریح کرد: به اتحادیه واحدهای صنفی سلامت محور هشدارهای لازم داده شده و بر اساس ابلاغیه جدید، حضور افراد در اتحادیه‌های صنفی و اتاق اصناف تنها در صورت استفاده از ماسک امکان‌پذیر خواهد بود. همچنین در این شهرستان ۶۰ نفر نیروی بازرس وجود دارد که نظارت کافی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی دارند.

مسیبی اضافه کرد: اتحادیه‌های صنفی برای خدمت‌رسانی به اعضای زیرمجموعه خود ملزم به استفاده از ماسک هستند و در خصوص لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت کامل به اتحادیه‌ها و واحدهای صنفی اطلاع رسانی شده است.

وی ادامه داد: بر اساس هماهنگی‌ها با مدیریت نظارت و بازرسی اصناف خمینی شهر مقرر شده بازرسی از واحدهای صنفی مرتبط با سلامت مردم تشدید و تقویت شود و صنوفی که از اولویت بالاتری در لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای حفظ سلامت مردم برخوردارند، مورد رصد و نظارت بیشتری قرار بگیرند.

کد خبر 438050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.