مجهزترین میدان میوه و تره بار جنوب کشور در بندرعباس

معاون امور عمرانی و زیربنایی شهرداری بندرعباس گفت: میدان جدید میوه و تره بار بندرعباس یکی از مجهزترین میدان‌ها در کشور است.

عبدالرضا بهادر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این بازار در مجموع دارای ۱۰۷ غرفه شامل ۹۲ غرفه عمده فروشی و ۱۵ غرفه خرده فروشی با مساحت ۲۹ هزار و ۵۰۰ متر مربع و دو باسکول ۶۰ تنی است که نیاز شهروندان در این زمینه را به کلی رفع می‌کند.

وی با بیان اینکه در محل میدان قدیم ۳۵ غرفه دایر بود که پس از جلسات متعدد و توافق نهایی به محل میدان جدید منتقل شد، تصریح کرد: این میدان با ۲۴ هکتار مساحت در شرق شهر بندرعباس و در نزدیکی میدان میوه و تره‌بار قدیم قرار دارد.

معاون امور عمرانی و زیربنایی شهرداری بندرعباس افزود: در این میدان واحدهای خدماتی شامل خدمات بانکی، حمل‌ونقلی و تعمیرگاهی، مهمان پذیر، نانوایی، رستوران، آتش نشانی و پاسگاه انتظامی در زمینی به مساحت هفت هزار و ۹۱۷ متر احداث شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۴۰ هزار مترمربع فضای سبز در این مجموعه در نظر گرفته شده است که با همکاری سازمان فضای سبز شهرداری در حال ایجاد است.

بهادر اظهار کرد: این اقدام با هدف ساماندهی میادین و ارائه خدمات بهتر به شهروندان در عرصه فروش تره بار صورت گرفته است.

معاون عمرانی و امور زیر بنایی شهرداری بندرعباس افزود: میدان جدید فضاهای بیشتر و امکانات بهتری نسبت به میدان قدیم دارد و با توجه به موقعیت مکانی دسترسی را برای فروشندگان و خریداران تسهیل کرده است.

بهادر اضافه کرد: روزانه بر اساس آمار به طور میانگین ۱۰ هزار نفر در این بازار تردد می‌کنند که خود الزم‌آور وجود مهمانسرا در این میدان است و برای راحتی رانندگانی که از مسیرهای دور برای تخلیه بار می‌آیند امکانات رفاهی ویژه در نظر گرفته شده است.

کد خبر 438040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.