استقبال حادثه‌دیدگان و مجروحان بیروتی از بیمارستان صحرایی هلال‌احمر در لبنان

مسئول تیم اعزامی جمعیت هلال احمر به بیروت از استقبال حادثه دیدگان و مجروحان بیروتی از بیمارستان صحرایی هلال احمر در این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، حسین عارفی با اعلام این مطلب گفت: امروز، حضور و استقبال مراجعه کنندگان از بیمارستان صحرایی هلال احمر در بیروت بالا بوده و مردم عادی، مجروحان و حادثه دیدگان و برخی نیروهای ارتشی برای استفاده از خدمات دارویی و درمانی به این بیمارستان مراجعه کرده اند.

وی افزود: بخش‌های غربالگری کرونا، داروخانه، ویزیت پزشکان، پانسمان مجروحان و نظایر آن در این بیمارستان فعال و پاسخگوی مراجعان بسیاری است که با توجه به حوادث روز گذشته در بیروت، به این بیمارستان مراجعه می‌کنند.

به دنبال انفجار بندر بیروت در عصر سه شنبه که به دلیل وجود ۲۷۵۰ تن نیترات آمونیوم صورت گرفت و موجب کشته شدن ۱۵۸ نفر و زخمی شدن بیش از پنج هزار نفر دیگر شد، جمعیت هلال احمر ایران محموله بشردوستانه‌ای را به لبنان ارسال کرد.

همچنین یک بیمارستان صحرایی توسط هلال احمر ایران با کادر درمان ایرانی برپا شد و در حال حاضر به مجروحان و حادثه‌دیدگان خدمت ارائه می‌کند.

کد خبر 437996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.