توضیح نایب رئیس سابق شورای شهر اصفهان درباره ابهامات انتخابات هیئت رئیسه

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان درباره دلیل انصراف خود از نامزدی برای حضور در هیئت رئیسه سال چهارم شورا توضیح داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پورمحمد شریعتی‌نیا امروز (یکشنبه) در یکصد و سی و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ابهامات انتخابات هیئت رئیسه سال چهارم شورای شهر و انصراف خود از نامزدی برای حضور در هیئت رئیسه، اظهار کرد: من هنگام انتخابات هیئت رئیسه، به آقای ملت پیام دادم و از وی خواهش و تمنا کردم که برای تصدی نایب رئیسی شورای شهر نامزد شود.

وی افزود: ما اصلاح‌طلبان شعار دادیم که "رویایی برای اصفهان داریم" و هنگام انتخابات بر توجه به توانایی جوانان و بانوان تاکید کردیم؛ نمی‌شود فقط حرف زد و شعارهای خود را در عملکردمان نشان ندهیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: از آقای ملت به عنوان چهره‌ای جوان برای نایب رئیسی شورا دعوت کردم و در حالی که نامزد سخنگویی شورا نیز بودم، به دلیل نامزدی خانم روشن با رویکرد تحقق شعار توجه به توان بانوان شهر از نامزدی برای این منصب کناره‌گیری کردم.

وی تاکید کرد: به این اقدامات خودم مباهات می‌کنم و هیچ گاه از این تصمیم پشیمان نخواهم شد.

شریعتی‌نیا در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در جریان انفجار بیروت، شهرداران کلانشهرهای کشور برای کمک به این شهر اعلام آمادگی کردند.

وی با آوردن نام برخی از مناطق کم‌برخوردار اصفهان، اظهار کرد: لازم است مدیریت شهری به مناطق محروم اصفهان بیش از پیش توجه کند.

کد خبر 437867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.