وقتی رابرت پتینسون نولان را برای بتمن گول می‌زد!

رابرت پتینسون برای شرکت در تست بازیگری فیلم "بتمن" مجبور شده تا به کریستوفر نولان دروغ بگوید تا از صحنه "تنت" مرخصی بگیرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کریستوفر نولان یکی از پنهان‌کارترین فیلمسازان دنیاست و به نظر می‌رسد پنهان کردن یک راز از این کارگردان غیرممکن باشد. رابرت پتینسون، ستاره فیلم "تنت" در جدیدترین مصاحبه خود از تلاشش برای فریب دادن نولان و فرار از صحنه فیلمبرداری "تنت" برای رفتن به تست بازیگری فیلم جدید "بتمن" خبر داده است؛ تلاشی زیرکانه که البته شکست خورد.

پتینسون گفته است: "این اتفاق بسیار خنده‌دار بود، زیرا نولان به شدت درباره اتفاقاتی که در فیلمش رخ می‌دهد، رازدار است. من نیز باید درباره بتمن رازداری می‌کردم و مجبور شدم درباره تست تصویری این اثر دروغ بگویم. برای اینکه از نولان مرخصی بگیرم، به او گفتم یک مشکل فوری خانوادگی برایم پیش آمده و او سریعاً گفت: می‌خواهی به تست بازیگری بتمن بروی؟ "

مسلماً نولان تأثیر خود را سال‌ها پیش با ساخت سه‌گانه "شوالیه تاریکی" بر سری فیلم‌های بتمن گذاشته است. در همین حال پتینسون نیز در تنت نقش خود را بر عهده دارد و کمک می‌کند تا شخصیت "کریسودر" به بهترین شکل ایفا شود.

پتینسون درباره بازی خود در تنت اینگونه توضیح داده است: "وقتی در یک سکانس با جان دیوید (بازیگر نقش مقابل) که یک بازیکن سابق فوتبال آمریکایی است راه می‌رفتیم یا می‌دویدیم، یک بی‌انصافی بزرگ بود. فعالیت بدنی من خیلی معمولی و حتی بهتر از آن بود، اما دیوید می‌توانست کل روز را بدود. "

حالا پتینسون پس از بازی در تنت نولان، از ماه مارچ در فیلم بتمن بازی می‌کند، فیلمی که تاریخ اکران آن یکم اکتبر ۲۰۲۱ اعلام شده است. از طرفی فیلم تنت اگر برای چندمین بار در اکران دچار تأخیر و مشکل نشود، قرار است در اواخر ماه جاری میلادی (آگوست) روی پرده نقره‌ای برود.

منبع: entertainment weekly

کد خبر 437814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.