اجازه نخواهیم داد چشم ناپاکی به این سرزمین نظر داشته باشد

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: با ولایت و ملت شهیدپرور ایران اسلامی عهد بسته‌ایم که تا جان در بدن داریم و تا خون در رگهای‌مان می‌جوشد، اجازه ندهیم چشم ناپاکی به این سرزمین نظری داشته باشد.

به گزارش ایمنا، دریادار «حسین خانزدادی» در پیامی خطاب به امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش نوشت: همزمان با دهه ولایت و در آستانه عید سعید غدیر، تصویب اهدای نشان فداکاری از سوی فرمانده معظم کل قوا به دانشگاه افسری امام علی (ع) ارتش جمهوری اسلامی ایران، قدردانی از مجاهدت و افتخارآفرینی جوانانی است که در فیضیه ارتش بالیدند و خون خود را در سال‌های پرافتخار جهاد و شهادت در راه اعتلای کلمه الله و حفظ میهن عزیز اسلامی نثار کردند.

وی تصریح کرد: امروز جوانان برومندی که این مکان مقدس را برای ورود به نهاد پرافتخار و انقلابی ارتش انتخاب کردند، ادامه دهندگان راه همان جوانانی هستند که حصن حصین میهن، دلگرم به حضور آنهاست.

فرمانده نیروی دریایی در توصیف رشادت‌های ارتش و ارتشیان افزود: دانشگاهی که دیروز قدمگاه فرماندهان بزرگی چون شهیدان نامجوی، صیاد شیرازی، آبشناسان و مردان بزرگ بیشماری که خالق حماسه‌ی دفاع مقدس و استقلال دفاعی بود، امروز پرورشگاه مردانی است که به امر ولایت برای آفرینش صحنه‌های ایثار و از خودگذشتگی در جبهه‌های نبرد با دشمن، بلکه در همه عرصه‌های حمایت و دفاع از ملت شریف ایران در هر زمانی آماده‌اند.

خانزادی گفت: عنایت ویژه ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا و اعطای نشان مقدس فداکاری، مدال زرین دیگری بر سینه دانشگاه افسری امام علی (ع) و تک تک افسران جان بر کف در نیروهای چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: این افتخار بزرگ و تاریخی را که ریشه در جانفشانی‌های مخلصانه و ولایت مدارانه دارد را به امیر فرمانده انقلابی ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرمانده نیروی زمینی قهرمان و همه افسران جوان و اساتید پیشکسوت این دانشگاه تبریک عرض می‌کنم و آن را تجدید عهدی می‌دانم که ارتش جمهوری اسلامی ایران با ولایت و ملت شهیدپرور ایران اسلامی بسته‌ایم که تا جان در بدن داریم و تا خون در رگ‌هایمان می‌جوشد، اجازه نخواهیم داد چشم ناپاکی به این سرزمین نظری داشته باشد.

کد خبر 437665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.