گفتن بازی آسان مقابل پرسپولیس کودکانه است/ اگر داوری عادلانه بود حداقل ۳۰ امتیاز داشتیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در شرایط خوبی مقابل پرسپولیس قرار نگرفته ایم، زیرا مبارزه با قهرمان امسال و چند دوره لیگ برتر آسان نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لوکا بوناچیچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس، اظهار کرد: در شرایط خوبی مقابل پرسپولیس قرار نگرفته ایم، زیرا مبارزه کردن با قهرمان امسال و چند دوره لیگ برتر آسان نیست و بازی سختی مقابل این تیم داریم که به آنها بابت قهرمانی تبریک می‌گویم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه به دلیل قهرمانی پرسپولیس، ذوب آهن بازی راحت تری خواهد داشت؟ تصریح کرد: این صحبت‌ها کودکانه است، یحیی گل محمدی و پرسپولیس حرفه‌ای و جدی هستند که برای یک بازی خوب می‌آیند و این صحبت‌ها را قبول ندارم. بعضی وقت‌ها مسابقه با یک تیم جوان سخت‌تر از مقابله با تیم اصلی است، اما در هر صورت ما برای پیروزی می‌رویم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه قهرمانی پرسپولیس را تبریک می‌گوئیم، خاطر نشان کرد: این تیم با شایستگی تمام به قهرمانی رسید، تیم ما هم همه کاری انجام می‌دهد تا با پیروزی جشن کوچکی بگیریم.

بوناچیچ در خصوص سقوط ذوب آهن به لیگ دست یک، گفت: در منطقه خطر هستیم، اما کمترین تقصیر را داریم. چند امتیاز را به خاطر داوری از دست دادیم، اگر داوری عادلانه بود حداقل ۳۰ امتیاز داشتیم.

وی افزود: شرایطی که داریم باعث شده زیر فشار کار را ادامه دهیم، اما آماده هستیم و مسئولانه برخورد می‌کنیم. بازیکنان باید از فکر بازی‌های قبل بیرون بیایند تا در سه بازی آینده امتیاز مورد نظر را کسب کنیم. به وجود شخصی مثل رحمان رضایی که برند فوتبال باشد نیاز داشتیم تا فدراسیون فوتبال را بشناسد تا در زمینه‌هایی که باید در فوتبال به ما کمک شود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به اینکه به شخصی نیاز داشتیم که برند فوتبال باشد، اظهار کرد: قبل از انتخاب رحمان رضایی با مسئولین باشگاه صحبت کردیم که من هم قبول کردم؛ پیوستن او به ذوب آهن اتفاق خوبی است.

بوناچیچ ادامه داد: ذوب آهن تیم ریشه دار و با قدمتی است، لیاقت این تیم حضور در لیگ برتر است.

کد خبر 437534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.