سرنوشت موزه دورهمی چه خواهد شد؟

مهران مدیری گفت: مساله فروش اشیا موزه دورهمی به دلایلی طول کشید؛ اول اینکه هماهنگی‌های مهمی با صداوسیما نیاز داشت و دوم اینکه خیلی از هنرمندان هدایایشان را نداده بودند و هنوز هم نداده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "موزه دورهمی" عنوانی بود که در فصل‌های ابتدایی برنامه دورهمی به بحث داغ مهمانان تبدیل شده بود. در پایان گفت‌وگو با هر مهمان مهران مدیری یک درخواست مشترک از همه آن‌ها داشت؛ "به موزه دورهمی چی می‌دی؟ " تقریباً بیشتر مهمانان خصوصاً در برنامه‌های ابتدایی برایشان سوال می‌شد که موزه دورهمی چیست. در پاسخ هم مهران مدیری می‌گفت: این آثاری که چهره‌های مشهور به ما می‌دهند را جمع خواهیم کرد و سپس در حراجی آن‌ها را خواهیم فروخت و عوائد آن نیز صرف امور خیریه نظیر کمک به سل‌زدگان یا زلزله‌زدگان خواهد شد. به طور کلی "موزه دورهمی" یک مسئولیت اجتماعی بود که گنجینه ارزشمندی با استفاده از یادبودهای چهره‌های معروف و محبوب جمع‌آوری کرد. اگرچه برنامه دورهمی دیگر یادبودی از مهمانانش نمی‌گیرد، اما همچنان سرنوشت موزه آن نامشخص است.

مهران مدیری، مجری و کارگردان «دورهمی» روز گذشته نشستی خبری داشت و درباره موزه دورهمی توضیح داد: این مساله به دلایلی طول کشید، اول اینکه هماهنگی‌های مهمی با صداوسیما نیاز داشت و دوم اینکه خیلی از هنرمندان هدایایشان را نداده بودند و هنوز هم نداده‌اند. کاش لیست اسامی را آورده بودم و نشان می‌دادم. ما صفحه‌ای را طراحی کرده‌ایم که تمام عکس‌های هدایایی که به موزه دورهمی اهدا شده است با توضیحاتش در این صفحه وجود دارد و من در این باره در قسمت‌های آینده اطلاع رسانی خواهم کرد.

وی اضافه کرد: سرمایه داران، برندهای معروف و اشخاص معروف که تمایل دارند این موزه را یکجا خریداری کنند می‌توانند اعلام کنند و ما به بالاترین پیشنهاد موزه را خواهیم فروخت و در سه قسمت آخر تکلیف موزه مشخص می‌شود هم فروخته خواهد شد و هم مبلغ آن اعلام می‌شود.

کد خبر 437486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.