جدیدترین خرید منچسترسیتی را بیشتر بشناسید

سیتیزن ها به ‌تازگی مدافع جوان تیم بورنموث یعنی "ناتان آکه" را به خدمت گرفتند، بازیکن توانمند و البته آینده دار که می‌تواند در این تیم پیشرفت زیادی داشته باشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، ناتان آکه مدافع ۲۵ ساله سابق تیم بورنموث طی توافقی با ارزش ۴۱ میلیون یورو به منچسترسیتی پیوست.

این انتقال در حالی نهایی شد که در چند روز گذشته، پیوستن فران تورس وینگر جوان والنسیا به جمع آبی‌های منچستر نیز قطعی و رسماً اعلام شد.

آکه در خصوص پیوستنش به باشگاه منچسترسیتی گفته است: در طول یک سال گذشته باشگاه منچسترسیتی بهترین تیم انگلستان بوده و پیوستن به این تیم برای من یک آرزو بود.

این مدافع جوان خاطرنشان کرد: بازیکنان توانمندی در این باشگاه بازی می‌کنند و مربی بزرگی همچون گواردیولا اینجا حضور دارد که همه این عوامل باعث ارائه سبک خاصی از فوتبال می‌شود که من به آن اعتقاد زیادی دارم.

ناتان آکه از مدافع تأثیرگذار فصل گذشته لیگ جزیره بود به‌طوری‌که تنها لوک شاو و هکتور بیرین نسبت به او بازی‌های بیشتری انجام داده‌اند. از سوی دیگر بورنموث در حضور آکه درصد دریافت گل بسیار کمتری نسبت به زمان غیاب او به ثبت رساند.

همین آمار و ارقام به ثبت رسیده نشان می‌دهد که آکه بازیکنی است با ترکیبی از جوانی، تجربه و انعطاف‌پذیری؛ مجموعه‌ای ویژگی‌هایی خاص که می‌تواند باعث شود تا او در دوران درخشانی داشته باشد.

کد خبر 437475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.