آخرین آمار ابتلاء و فوتی‌های مبتلا به کرونا در ۱۵ مرداد

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلاء، بهبودیافته و جان باختگان ناشی از بیماری کرونا ویروس در کشور را تا تاریخ ۱۵ مردادماه ۹۹ اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیما سادات لاری در نشست خبری خود که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، در خصوص آمار جدید ابتلاء به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ چهارشنبه ۱۵ مردادماه _ اظهار کرد: در این بازه زمانی بر اساس جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور دو هزار و ۶۹۷ مبتلای جدید شناسایی شده که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به ۳۱۷ هزار و ۴۸۳ نفر رسیده است.

وی افزود: از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور تاکنون ۲۷۴ هزار و ۴۸۳ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت تعداد جان باختگان بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در کشور را ۱۸۵ نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار از ابتدا تا کنون در کشور بر اثر بیماری کرونا ۱۷ هزار و ۸۰۲ نفر جان باخته‌اند.

لاری تصریح کرد: از تعداد مبتلایان شناسایی شده یک هزار و ۳۳۱ مورد در بیمارستانی به شمار می‌آید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: چهار هزار و ۱۲۹ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی گفت: در حال حاضر استان‌های مازندران، تهران، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند، همچنین استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، قم، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

لاری اظهار کرد: تاکنون دو میلیون و ۵۸۷ هزار و ۸۳ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

کد خبر 437359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.