قرار بود احسان علیخانی به جای امیر آقایی "آقازاده" باشد

نامزد اصلی نقش «نیما بحری»، احسان علیخانی بود. این نقش به او پیشنهاد شده بود و درباره ایفای این نقش با او صحبت‌هایی شده بود، اما به دلیل آغاز پیش‌ تولید «عصر جدید» نتوانست در «آقازاده» بازی کند و امیر آقایی جایگزین او شد.

به گزارش ایمنا، طبق گفته حامد عنقا، نامزد اصلی نقش «نیما بحری»، احسان علیخانی بود. این نقش به او پیشنهاد و درباره ایفای این نقش با او صحبت‌هایی شده بود، اما به دلیل آغاز پیش‌تولید «عصر جدید»، احسان علیخانی نتوانست در «آقازاده» بازی کند و امیر آقایی جایگزین او شد. امیر آقایی ۱۲ سال از علیخانی بزرگ‌تر است و از لحاظ سنی برای نقش یک آقازاده که تنها به برکت اسم و جایگاه پدرش توانسته پیشرفت کند و صاحب ثروت شود، خیلی مناسب نیست.

از طرفی بی‌رحمی و شرارتی که نقش «نیما» دارد، با چهره آقایی تناسب بیشتری نسبت به علیخانی دارد، بنابراین امیر آقایی انتخاب خوبی برای نقش «نیما» بوده است. البته چهره علیخانی نیز می‌توانست برای شخصیت متقلب و دوروی «نیما» مناسب باشد. بنابراین از لحاظ سن و چهره، احسان علیخانی انتخاب بی‌ربطی برای نقش این آقازاده نبوده، اما با توجه به تجربه و توانایی امیر آقایی در بازیگری، او برای این نقش انتخاب مناسبی بوده و بازی او در «آقازاده» بسیار خوب بوده است.

به طور کلی نمی‌توان گفت احسان علیخانی در مقایسه با امیر آقایی می‌توانست انتخاب بهتری برای نقش «نیما» باشد.

منبع: روزنامه خراسان

کد خبر 437088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.