روزنامه‌های ورزشی ۱۴ مرداد؛ دیاباته قطعاً می‌ماند

سعادتمند مدیرعامل فعلی آبی‌پوشان به هواداران این تیم قول داده است که قطعاً دیاباته در استقلال برای فصل آینده خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -سه‌شنبه ۱۴ مرداد- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "خیال نیکبخت و هواداران راحت دیاباته قطعاً می‌ماند" به اظهارات احمد سعادتمند پرداخت، کسی که مدعی است قولش با قول مدیران قبلی فرق می‌کند و قصد دارد تیمی قدرتمند را برای فصل آینده استقلال ببندد.

"گل" با عنوان"نه حقیقی و نه عابدزاده شاید حامد لک" به گزینه‌های جانشینی بیرانوند در پرسپولیس پرداخت، گزینه‌هایی که در بین آنها به ادعای این روزنامه حامد لک به پرسپولیس نزدیک تر است.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "پول برانکو همچنان آماده است" به موضع عجیب و تکراری سرخ‌پوشان در قبال شکایت برانکو پرداخت، موضعی که می‌تواند بار دیگر منافع باشگاه پرسپولیس را به طور جدی به خطر بیندازد.

"خراسان ورزشی" با عنوان "وقتی هند کی‌روش هدیه داور نبود" به نقد علیه بیانیه سپاهان در خصوص بازی اخیر این تیم با استقلال پرداخت، بیانیه‌ای که با واکنش جدی استقلال نیز همراه بوده است.

"ایران ورزشی" با عنوان"برای جشن قهرمانی سورپرایز دارم" به اظهارات شجاع خلیل زاده پرداخت، کسی که سه سالی می‌شود با سرخ‌پوشان جشن قهرمانی می‌گیرد و حالا می‌گوید که سورپرایزی برای جشن قهرمانی پرسپولیس دارد.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"برای اولین بار نگفتند به ما چه" به موضع باشگاه پرسپولیس در خصوص پرونده یک و نیم میلیون یورویی پرداخت، موضعی که شاید بتواند سرخ‌پوشان را در مواجه بهتر با این پرونده کمک کند.

"صدای سپاهان" با عنوان "فقط به این دو مأموریت فکر کنید" به تلاش سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی جام حذفی و بازگشت به رده دوم جدول لیگ برتر پرداخت، اهدافی که تحقق هر کدام از آنها می‌تواند اتفاق خوبی برای فصل جاری سپاهان باشد.

کد خبر 437063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.