صدور پروانه اشتغال مالکان وانت بنزین سوز شهری

معاون اجرایی سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان گفت: رانندگان خودروهای وانت بنزین سوز شهری باید برای بهره‌مندی از سهمیه سوخت نسبت به دریافت پروانه اشتغال اقدام کنند.

مجتبی فروزنده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در راستای ساماندهی خودروهای وانت بنزین سوز شهری که قبلاً با مراجعه به شرکت‌های زیر مجموعه سازمان مدیریت حمل بار شهرداری پروانه فعالیت جهت ناوگان خود دریافت کردند باید در اسرع وقت جهت بهره‌مندی از مزایای سیاست تخصیص سوخت وزارت کشور به ناوگان درون شهری و افزایش سهمیه سوخت جهت دریافت پروانه اشتغال اقدام کنند.

وی افزود: رانندگان جهت افزایش سهمیه سوخت باید علاوه بر پروانه فعالیت، پروانه اشتغال مختص به راننده را دریافت کنند.

معاون اجرایی سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان ادامه داد: رانندگان جهت دریافت خدمات و پروانه اشتغال می‌توانند به ۲۱ شرکت زیر مجموعه سازمان در مناطق ۱۵ گانه شهری که لیست و آدرس آنها در سامانه www.hamlebar.com اعلام شده مراجعه کرده یا با شماره تلفن‌های ۰۳۱۳۷۳۸۳۹۲۱ تا ۲۳ (کارشناسان واحد معاونت اجرایی سازمان مدیریت حمل بار) تماس بگیرند.

وی گفت: ساماندهی حوزه جابجایی حمل و نقل بار و کالای درون شهری نیازمند همکاری و تعامل تمام دستگاه‌های خدمت‌رسان مرتبط با این حوزه است.

فروزنده با بیان اینکه متولی اصلی مدیریت، نظارت و ساماندهی حوزه حمل بار در کلانشهرها سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری است، افزود: این سازمان در راستای شناسایی و ساماندهی ناوگان فعال در حوزه جابجایی بار از جمله خودروهای سبک، سنگین، جرثقیل، خودروهای حامل فرآورده‌های بتنی و خودروهای حامل بارهای ویژه ترافیکی و خطرناک اقدامات شاخصی کرده است.

وی تصریح کرد: با توجه به پیچیدگی و گستردگی جابجایی حوزه حمل و نقل بار به خصوص در کلانشهرها، نبود مدل مشخصی از نحوه عرضه و تقاضای بار جابجا شده و لزوم مدیریت واحد شهری جهت نظم بخشی به روند ساماندهی و مدیریت این حوزه، نیازمند همکاری و تعامل سایر دستگاه‌های مرتبط با این امر است.

کد خبر 436936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • محمد IR ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    1 0
    سلام...علاوه بر ثبت نام پروانه اشتغال و پروانه فعالیت میتوان برای جبران کسری سوخت دولتی از طرق دیگر اقدام کرد