انجام یک میلیون مترمربع آسفالت ریزی معابر کرمان در یک سال آینده

شهردار کرمان با اشاره به آغاز پروژه آسفالت معابر شهر کرمان گفت: آسفالت معابر با کیفیت و استانداردهای لازم اجرا و بر آن نظارت جدی می‌شود.

به گزارش ایمنا، سید مهران عالم‌زاده از آسفالت یک میلیون و ۸۶۰ هزار مترمربع از معابر شهر کرمان خبر داد و اظهار کرد: طی یک سال آینده، بیش از یک میلیون مترمربع از معابر شهر توسط پیمانکار و نزدیک به همین میزان توسط سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری آسفالت خواهد شد.

شهردار کرمان با تاکید بر بالا بودن کیفیت و استانداردهای لازم در آسفالت معابر و انتخاب پیمانکار متخصص افزود: با توجه به آغاز آسفالت معابر شهر کرمان، اولویت روکش آسفالت معابر در پنج منطقه شهری، مشخص و تحویل پیمانکار شده است.

وی اضافه کرد: مناطق کم برخوردار شهر، نخستین اولویت در اجرای پروژه آسفالت است و بر همین اساس این پروژه از منطقه چهار آغاز شده است.

عالم‌زاده خاطرنشان کرد: معابر شهر بر اساس آزمایش CBR (به دست آوردن مقاومت خاک بستر و سایر مصالح سنگی لایه‌های روسازی) و به صورت اصولی روکش آسفالت خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از دلایل آسیب دیدن آسفالت معابر، نفوذ آب‌های سطحی ناشی از بارندگی به لایه‌های زیرین آسفالت است، افزود: در صورت هدایت آب‌های سطحی، آسفالت معابر بر اثر نشت آب به لایه‌های زیرین آسیب نخواهد دید که این موضوع نیز مورد توجه بوده و در دستور کار شهرداری قرار دارد.

منبع: ایسنا

کد خبر 436915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.