پرونده‌های کمیسیون ماده ۱۰۰ تبریز سیستمی شد

معاون شهرسازی شهردار تبریز گفت: با بارگذاری نقشه یکپارچه طرح تفصیلی تبریز در سایت معاونت، هر شهروند می‌تواند با مراجعه به آن، طرح تفصیلی املاک خود را مشاهده کند.

به گزارش ایمنا، محمد عزتی در این باره اظهار کرد: برابر مصوبه شورای شهر، ساماندهی مصوبه‌های کمیسیون ماده ۱۰۰ به عهده شهرداری بود و بر این اساس آرشیو کمیسیون ماده ۱۰۰ توسط معاونت شهرسازی ساماندهی شده است.

وی ادامه داد: ۳۰۰ هزار پرونده شامل ۱۳ میلیون صفحه آرشیو وجود دارد که از سال ۸۶ هر کسی به شهرداری مراجعه کرده، پرونده و آرشیو شده است همچنین در اصلاح روند سابق، پرونده‌های تک برگی شد تا مانع جعل و یا اضافه کردن مواردی به آن شود و خدمات در این برگه با ارائه کدی مشخص شده است.

معاون شهرسازی شهردار تبریز عنوان کرد: در راستای سیستمی کردن خدمات برای هر خدمتی، اعم از پروانه و انشعاب و دیوارکشی، سیستم طراحی کرده ایم.

وی افزود: نقشه یکپارچه طرح تفصیلی تبریز را در سایت بارگذاری کردیم که بر این اساس شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت از طرح تفصیلی منطقه و ملک خود و یا املاکی که قرار است خریداری شود، اطلاعات به‌روز دریافت کنند.

عزتی با بیان اینکه هدف گذاری معاونت شهرسازی ارتقای سطح کیفی و اصلاح خدمات کمیسیون است، گفت: طی پایشی که انجام شد، کمیسیون‌های از ۲۰ به ۱۳ رسید که پنج کمیسیون بدوی و هفت کمیسیون تجدید نظر وجود دارد همچنین در ارائه سیستمی پرونده‌های کمیسیون ماده ۱۰۰، بیش از ۱۲ هزار پرونده در ایام کرونایی ساماندهی شده است.

وی با بیان اینکه اصلاح ابلاغیه کمیسیون به ماده ۱۰۰ به‌صورت مرتب با ارائه توضیحات صادر می‌شود، اظهار کرد: اکنون هیچ پرونده‌ای به صورت فیزیکی وجود ندارد و همه پرونده‌ها سیستمی است و از طریق سیستم پیامکی آخرین وضعیت پرونده به مالک اطلاع داده می‌شود و رأی صادره همزمان به منطقه نیز ابلاغ می‌شود.

کد خبر 436806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.