مشکلات فعلی ذوب آهن ربطی به مدیریت ضعیف ندارد/ مردم اصفهان دست به دعا شوند!

سخنگوی باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: از فدراسیون، کمیته داوران و دپارتمان داوری خواهشمندم که نظارت بیشتری را داشته باشند زیرا عذر خواهی امتیاز از دست رفته تیم مارا جبران نمی‌کند باید نظارت‌ها بیشتر شود تا این اتفاقات به صورت سریالی برای تیم ذوب آهن رخ ندهد.

احمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: باشگاه ذوب آهن هیچگاه بیشتر از حد خود تقاضا نداشته است و همیشه خواستار حق خود بوده ایم، اما متأسفانه این اتفاقات و ناداوری‌ها رخ می‌دهد، امیدوارم فکری به حال تیم ما بکنند. ذوب آهن از اشتباه داوری ضربه زیادی خورده است اگر ۵۰ درصد این اشتباهات صورت نگرفته بود حدود ۳۳ امتیاز را کسب کرده بودیم و با خیال راحت بازی‌ها را ادامه می‌دادیم.

وی ادامه داد: اشتباهات داور در صحنه گل و کارت قرمز بازی مقابل نفت مسجد سلیمان تیم ما را شوکه کرد و این سوال برای ما پیش آمد که چرا این اتفاقات باید برای ذوب آهن رخ دهد. از فدراسیون، کمیته داوران و دپارتمان داوری خواهشمندم که دقت بیشتری را داشته باشند زیرا عذر خواهی امتیاز از دست رفته تیم ما را جبران نمی‌کند. باید نظارت‌ها بیشتر شود تا این اتفاقات به صورت سریالی برای تیم ذوب آهن رخ ندهد.

منصفانه با ذوب آهن برخورد می‌شد، برای سهمیه آسیا می‌جنگیدیم

سخنگوی باشگاه ذوب آهن اصفهان اضافه کرد: از داور بازی مقابل ماشین شکایت کردیم و اکنون نیز شکایت و فیلم بازی گذشته را به کمیته انضباطی ارسال کرده ایم، امیدوارم این اشتباهات داوری دست از سر تیم ذوب آهن بردارد تا این تیم به جایگاه اصلی خود برسد. اگر منصفانه با ذوب آهن برخورد می‌شد اکنون ما برای گرفتن سهمیه آسیایی در لیگ برتر تلاش می‌کردیم. اگر اشتباهات داوری رخ ندهد در سه بازی آینده می‌توانیم حق خود را بگیریم.

جمشیدی با بیان اینکه جلسه هیئت مدیره روز دوشنبه برگزار خواهد شد، افزود: راهکارهایی را برای مقابله با مشکلات داوری در این جلسه مطرح خواهیم کرد و امیدوارم در این جلسه به راه حل های خوبی برسیم. بحثی مبنی بر برکناری لوکا بوناچیچ تا کنون مطرح نشده است و این جلسه برای سه بازی آینده و مسائلی که تا کنون رخ داده است، برگزار می‌شود.

مردم اصفهان باید دست به دعا شوند

وی ادامه داد: اگر نتوانیم حق خود را بگیریم مردم اصفهان باید دست به دعا شوند، از مسئولین اصفهان خواستارم حمایت کنند تا از این مشکلات سربلند خارج شویم.

جمشیدی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در باشگاه حضور فیزیکی ندارد و این مسئله صحت دارد؟ گفت: مدیر عامل باشگاه ذوب آهن درگیر بیماری است و به صورت تلفنی در ارتباط هست و در بعضی مواقع حضور فیزیکی داشته است. بیماری ممکن است برای همه رخ دهد و محمدی تا کنون مدیریت خوبی را داشته است، همه اعضای هیئت مدیره کارها را انجام می‌دهند و این اتفاقات را نمی‌توان ضعف مدیریتی دانست و اگر این بدشانسی‌ها صورت نمی‌گرفت ذوب آهن در این جایگاه نبود.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه مشکلات کنونی باشگاه ربطی به مدیریت ضعیف ندارد، گفت: کارهای مدیریتی طبق روال انجام می‌شود و هیچ مشکلی به وجود نیامده است و همه اعضای هیئت مدیره شبانه روزی در تلاش هستند تا باشگاه به جایگاه اصلی خود برسد و از مشکلات خارج شود.

کد خبر 436698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.