شنبه بازار شهرک قدس ساماندهی شد

خبرگزاری ایمنا: مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از ساماندهی شنبه بازار شهرک قدس در محدوده خیابان امام خمینی(ره) پس از ۳۰ سال خبر داد و اظهار داشت که این بازار معضلات و مشکلات متعددی را برای اهالی شهرک و محدوده های اطراف آن ایجاد کرده است.

 به گزارش ایمنا، احمدرضا شفیعی با بیان مطلب فوق گفت: با توجه به درخواست ها و شکایات اهالی شهرک قدس مبنی بر مزاحمت دست فروشان در روز های شنبه ، ساماندهی و انتقال آنان به مکان جدیدی در دستور کار شهرداری قرار گرفت.
وی افزود: دست فروشان در روزهای شنبه از ساعت ساعت ۶ صبح تا ۱۴ در محوطه این شهرک به فعالیت می پرداختند و این امر مشکلات و معضلات متعددی از جمله ازدحام، سروصدا، مشکلات بهداشتی و امنیتی را به وجود می آورد.
مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری تصریح کرد: علاوه بر بی نظمی های موجود حضور اراذل اوباش، افراد خلافکار و غیره باعث نگرانی و شکایت شهروندان این شهرک شده بود.
شفیعی خاطرنشان کرد: در این راستا با در نظرگرفتن مکان مناسبی واقع در خیابان عاشق آباد نبش خیابان سلمان فارسی برای استقرار این کسبه از سوی شهرداری منطقه ۱۲ مدیریت پشیگیری و رفع تخلفات شهری با همکاری نیروی انتظامی و سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری و با حضور و استقرار مامورین خوددر محل قبلی از ساعت ۴ بامداد روز شنبه  طرح هدایت و انتقال بازار از شهرک قدس به محل جدید اجرا گردید.
وی با تاکید بر این که اطلاع رسانی های لازم قبل از اجرای طرح انجام شد، اظهار داشت: به دنبال اجرای این طرح با نصب پلاکارد راهنما توسط شهرداری منطقه ۱۲ و استقرار اکیپ های گشت رفع تخلفات شهری در نقاط مشخص شده مراجعه کنندگان به بازار اعم از کسبه و شهروندان با کمترین مشکل به محل جدید هدایت شدند.
مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان این که در گام اول معضل شنبه بازار شهرک قدس با همکاری اهالی محل، شهرداری منطقه ۱۲ و سازمان مشاغل شهری و کسبه بازار  مرتفع شد ، ادامه داد: در گام دوم مسائل مورد نیاز بازار  و رفع مشکلات موجود توسط سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری به طور ویژه رسیدگی می شود تا اشخاص بتوانند با کمترین مشکل به امورخود بپردازند.
شفیعی اظهار امیدواری کرد: در راستای تعامل و همکاری بین بخشی و همکاری سایر نهادهای مسئول در مباحث شهری در عرصه خدمت رسانی به شهروندان گام های موثری برداشته شود.
وی در پایان از همکاری شهرداری منطقه ۱۲ و مجموعه معاونت خدمات شهری منطقه ۱۲ به ویژه واحد کنترل و نظارت منطقه تشکر و قدردانی کرد./۷

کد خبر 43666

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.