بهترین دستگاه‌های مجهز به دستیار صوتی الکسا چیست؟

چندین سال است که شرکت‌های فناوری جهان شروع به استفاده از دستیارهای صوتی در دستگاه‌های هوشمند خود کرده‌اند و استقبال کاربران نیز به توسعه آن‌ها کمک کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، امروزه دستگاه‌ها و وسایل خانه هوشمند با اتصال به دستیارهای صوتی امکانات قابل توجهی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به عنوان مثال، کاربران می‌توانند برای غذا پختن، پخش کردن موسیقی یا حتی کنترل کردن وسایل خانه هوشمند از دستیارهای صوتی مانند آمازون الکسا استفاده کنند. همچنین با استفاده از این دستیار صوتی می‌توان سرعت پنکه سقفی یا میزان نور خانه را کنترل کرد. در ادامه به بررسی تعدادی از بهترین محصولات مجهز به دستیار صوتی الکسا می‌پردازیم:

بهترین دوربین هوشمند؛ Arlo Pro 3

Arlo Pro 3 یک دوربین امنیتی عالی به شمار می‌رود که دارای کیفیت تصاویر خوب و طراحی زیبا است. از مهمترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به قابلیت دید در شب، تشخیص حرکت و قابلیت زوم 12x اشاره کرد. در قسمت بالای دوربین یک چراغ نورافکن نیز وجود دارد که در زمان نیاز می‌توانید از آن استفاده کنید، این چراغ کیفیت دید در شب را افزایش می‌دهد. یکی از مشخصات قابل توجه این محصول، قابلیت حذف صدای محیط است. این دوربین هوشمند با دستیارهای صوتی گوگل اسیستنت و الکسا سازگاری دارد و قیمت آن نیز ۴۶۳ دلار ارزیابی شده است.

بهترین زنگ درب ویدئویی هوشمند؛ Ring Peephole Cam

زنگ هوشمند Ring Peephole Cam به راحتی روی چشمی درب آپارتمان نصب می‌شود و دارای عملکرد بی‌سیم است که برای همه درب‌های ورودی با طراحی‌های مختلف مناسب به نظر می‌رسد. این زنگ درب هوشمند قابلیت سازگاری با دستیار صوتی الکسا را دارد و در صورتی که افراد یک صفحه نمایش هوشمند داشته باشند، می‌توانند با شخصی که پشت درب منتظر است مکالمه دو طرفه برقرار کنند. علاوه بر این دستگاه مذکور قابلیت تشخیص حرکات را نیز دارد؛ قیمت این محصول ۸۰ دلار است.

بهترین ترموستات؛ Ecobee Smart Thermostat

با وجود اینکه ترموستات Ecobee SmartThermostat، جایگزین ترموستات هوشمند Ecobee4 شده است، اما تقریباً همان ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد. این نوع ترموستات هوشمند را می‌توان با برنامه Ecobee و از طریق دستیار صوتی گوگل اسیستنت، و سیری (Siri) کنترل کرد. خود دستگاه ترموستات دارای یک بلندگوی داخلی الکسا است؛ بنابراین کاربران به منظور استفاده از این نوع ترموستات نیازی به دستگاه مجزای دیگری ندارند و تنها لازم است بلندگوی ترموستات را فعال کنند. قیمت این نوع ترموستات ۲۴۹ دلار ارزیابی شده است.

بهترین صفحه نمایش هوشمند؛ Amazon Echo Show8

Echo Show 8، آخرین صفحه نمایش آمازون بوده که دارای یک بلندگوی داخلی است. کاربران می‌توانند با استفاده از این صفحه نمایش هوشمند از الکسا بخواهند درخواست‌هایی مانند پخش موسیقی و اعلام آب و هوا را انجام دهد. این محصول دارای صفحه نمایش هشت اینچی و کیفیت تصویر قابل قبول است. علاوه بر این دوربین تعبیه شده در این محصول برای مکالمه تصویری مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ قیمت این صفحه نمایش هوشمند ۱۳۰ دلار است.

بهترین قفل هوشمند؛ August Wi-Fi Smart Lock

قفل هوشمند August Smart Lock از راه دور قابل کنترل است و قابلیت اتصال به Wi-Fi را دارد. این نوع قفل به حسگر باز و بسته بودن درب مجهز بوده و از دستیار صوتی الکسا پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین کاربران می‌توانند از راه دور درب منزل را باز یا بسته کنند. برای نصب این محصول نیاز به طی کردن مراحل پیچیده‌ای نیست.

کد خبر 436458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.