ممنوعیت فروش دام در رشت/احداث پارک مهارت‌های شغلی در یزد

در این بسته خبری از راه اندازی چهار دفتر تسهیل گری در کرج تا انجام مراحل نهایی فاز سه طرح گردشگری نجف آباد و هوشمندسازی تهران با کیوسک‌های جدید را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

اجرای سی برنامه مجازی در یزد

عباس ملازینلی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از اجرای سی برنامه مختلف عید قربان تا مباهله در فضای مجازی خبر داد.

ممنوعیت فروش دام در رشت

مرتضی عاطفی، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری رشت گفت: به منظور جلوگیری از فروش دام در سطح شهر و حمایت از سلامت شهروندان نسبت به ساماندهی مکان عرضه، خرید و فروش دام اقدام شده است.

خیابان امام رضا (ع) مشهد نشست کرد

کیانوش کیامرز، مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد از نشست زمین در چهارراه دانش و ابتدای خط بی. آر. تی که در مسیر ایستگاه قطار شهری قرار دارد، خبر داد.

توسعه عملیات عمرانی در منطقه اسلام آباد سنندج

حشمت الله صیدی، شهردار سنندج از آغاز عملیات اتصال فاز دو و تکمیل فاز سه کمربندی ۳۶ متری اسلام آباد در سنندج خبر داد و گفت: در راستای تکمیل این کمربندی اتصال فاز دو به متراژ ۴۰۰ متر و تکمیل فاز سه به طول یک‌هزار و ۴۰۰ متر در حال اجرا است.

راه اندازی چهار دفتر تسهیل گری در کرج

علیرضا عاقلی، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج گفت: قرارداد راه اندازی چهار دفتر تسهیل گری بافت‌های فرسوده منعقد شده که امیدواریم تا دو هفته دیگر آماده شود.

ایجاد ناحیه در راستای رفع مشکلات محله

سید محمد ناظم رضوی، شهردار سمنان از ایجاد سه ناحیه در شهرداری منطقه دو سمنان در راستای رفع مشکلات محله خبر داد.

انجام مراحل نهایی فاز ۳ طرح گردشگری نجف آباد

مهدی فاضل، معاون عمرانی شهردار نجف‌آباد گفت: فاز سه کوچه باغ زندگی یک‌هزار و ۴۰۰ متر از مجموع هفت کیلومتر طول پروژه گردشگری را به خود اختصاص داده است و قرار است چشم اندازها و جاذبه‌های مختلفی را در خود جای دهد.

ایجاد پارک مهارت‌های شغلی در یزد

شهرداری و اداره کل فنی و حرفه‌ای استان یزد تفاهم نامه همکاری ایجاد پارک مهارت‌های شغلی مناسب ویژه رده‌های سنی کودکان و نوجوانان را امضا کردند.

هوشمندسازی تهران با کیوسک‌های جدید

علی یقطین، رئیس مرکز تهران هوشمند شهرداری گفت: نصب نخستین کیوسک تا دو هفته دیگر انجام می‌شود؛ حدود ۲۰ نفر به صورت همزمان می‌توانند از اینترنت رایگان این کیوسک‌ها بهره مند شوند.

آغاز معاینات دوره‌ای پرسنل شهرداری اراک

محمد عسگری، معاون خدمات شهری شهردار اراک گفت: نتایج آزمایشات و معاینات طب کار در پرونده پزشکی هر شخص ضبط و ثبت شده و در واحد ایمنی و بهداشت حرفه‌ای شهرداری نگهداری می‌شود.

کد خبر 436220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.