ضبط «عصر جدید» از سر گرفته شد

ضبط برنامه «عصر جدید» این بار با پروتکل‌های بهداشتی سخت‌گیرانه‌تر آغاز شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی برنامه، مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» که از ۱۹ تیرماه در اقدامی خودخواسته و به طور موقت، به دلیل موج دوم کرونا متوقف شده بود، حالا دارد به ضبط خود ادامه می‌دهد، منتها شرایط «عصرجدید» تغییر کرده است و با سخت‌ترین مراعات‌های بهداشتی و اِعمال شدید مفاد پروتکلی که از سوی وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا ابلاغ شده، در حال تولید است.

از جمله این تغییر وضعیت عمده می‌توان به حذف تماشاگران در استودیو، تعطیلی بخش‌هایی از پشت صحنه از جمله استودیوی همراهان و خانواده شرکت‌کنندگان، انجام تست کرونا از تمامی عوامل و شرکت‌کننده‌ها و کم کردن نفرات تیم ضبط و تولید این برنامه اشاره کرد.

احسان علیخانی قبلاً هم در این برنامه با تاکید گفته بود، خیلی شرایط سختی برای ادامه ضبط «عصرجدید» وجود دارد اما تلاش می‌شود با همه رعایت‌های قانونی و بهداشتی، این شادی و دلخوشی برای مردم بماند و بتوانیم این برنامه را راهی آنتن کنیم.

«عصرجدید» شنبه‌ها و یکشنبه‌ها پخش می‌شود و منتظر قسمت پنجم از دور دوم این مسابقه تلویزیونی در آغاز هفته‌ای که می‌آید، باشید. در این مرحله، رأی شماست که تعیین می‌کند کدام اجرا به نیمه‌نهایی برسد.

کد خبر 436045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.