احداث سالن ورزشی برای تاکسیرانان مشهدی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: اختصاصی‌ترین سالن ورزشی تاکسیرانی کشور با صرف ۲۰ میلیارد تومان اعتبار در مشهد احداث شده و آماده بهره‌برداری است.

احمد محبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سالن ورزشی شهدای تاکسیران مشهد دارای مجهزترین سالن با ورزش‌های توپی، سالنی، تیاریکس (زیر شاخه‌ای از ورزش بدن سازی)، والیبال، بدن‌سازی، هندبال و بسکتبال است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مرحله ساخت سالن ورزشی شهدای تاکسیرانی به اتمام رسیده، اما برای زمان بهره‌برداری و افتتاح آن با توجه به وضعیت قرمز شهر مشهد و ابلاغ‌های ستاد کرونا استان، منتظر دستور شهردار مشهد هستیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد افزود: در حال حاضر این مجموعه نیازمند فضاسازی بیرون و گل‌کاری است که این اقدامات تا پایان هفته جاری انجام خواهد شد و سپس منتظر برگزاری مراسم افتتاحیه آن با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خواهیم بود.

وی ادامه داد: سالن ورزشی شهدای تاکسیرانی مشهد در بلوار توس واقع شده و برای تاکسیرانان سطح شهر، مردم محله و پرسنل شهرداری کاملاً مجهز و با امکانات مناسب احداث شده است.

محبی گفت: تاکسی‌های شهر مشهد با جا به جایی روزانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر سهم ۲۳ درصدی در حمل و نقل شهری این کلانشهر دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: در شرایط عادی روزانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر توسط ۱۱ هزار تاکسی درون شهری در شهر مشهد جابجا می‌شوند.

وی با بیان این که میزان فعالیت برای تاکسیرانان در سطح شهر حداقل هشت ساعت کاری است و رعایت این میزان برای تمامی ان‌ها الزامی است، تصریح کرد: تعیین این حجم از فعالیت روزانه برای تاکسیرانان با هدف افزایش سطح بهره‌وری ناوگان تاکسیرانی و برگشت برخی از تاکسی‌ها به چرخه حمل و نقل عمومی شهری است تا توسعه ناوگان متناسب با نیاز شهری صورت پذیرد.

کد خبر 435908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.