افتتاح سالن روباز هما با یاد "هما روستا"

اولین سالن تخصصی روباز اجرای تئاتر و کنسرت با ظرفیت ۶۰۰ خودرو با سرمایه گذاری گروه هنری و مؤسسه تجربه هنر نمایش ساخته شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی پروژه، اولین سالن تخصصی روباز برای اجرای تئاتر و کنسرت به نام زنده‌یاد «هما روستا» بازیگر نام‌آشنای تئاتر، سینما و تلویزیون نامگذاری شده است. این سالن به سیستم تخصصی صدا، نور و ال ای دی‌هایی وسیع تجهیز شده است و دارای استیجی مسقف به ارتفاع ۱۲ متر، در ابعاد ۵۰۰ مترمربع می‌باشد تا امکان اجراهایی زنده و با کیفیت، جهت تئاتر و کنسرت فراهم شود.

ایده ساخت این سالن در دوران تعطیلی سالن‌های تئاتر و موسیقی به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا توسط همایون غنی زاده ارائه و طراحی شده است تا از این طریق هم بخشی از فعالیت‌های هنری دوباره به حیات خود ادامه دهند و هم مخاطبان از این مکان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بتوانند استفاده کنند.

فاز اول پروژه و استقرار سالن «هما روستا» در شهر آفتاب است که ۲ ماه از مراحل ساخت خود را پشت گذاشته است و به زودی افتتاح می‌شود و مدیریت پروژه به عهده محمد قدس است. ظرفیت سالن فوق در زمان اجرای تئاتر یا کنسرت با ماشین حداکثر ۶۰۰ خودرو بوده و در مجموع می‌تواند پذیرای ۲۰۰۰ نفر در هر رویداد هنری باشد.

نازنین گودرزی مدیر اجرایی، محمد جابری مدیر فنی و امیرحسین بزرگ‌زادگان به عنوان مدیر تبلیغات سالن هما مشغول به فعالیت هستند.

اطلاعات تکمیلی پروژه متعاقباً اعلام می‌شود.

کد خبر 435867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.