جمع‌آوری ۵۵۴ نفر دست‌فروش و متکدی از سطح شهر اصفهان

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در چهار ماهه نخست امسال تعداد ۴۱۰ نفر دست‌فروش و ۱۴۴ نفر متکدی در شهر اصفهان جمع‌آوری شدند.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بر اساس شاخص‌ها و آمارهای موجود، انجام اقدامات پیشگیرانه و مشارکت شهروندان در سال گذشته منجر به کاهش تخلفات شهری در اصفهان شده است.

وی به ارائه گزارشی از عملکرد چهار ماهه نخست سال جاری این مدیریت پرداخت و افزود: در این مدت برای رفع و پیشگیری از تخلف سد معبر صنوف ۱۲ هزار و ۷۵۴ تذکر ارائه شده، پنج هزار و ۱۶۰ اخطاریه صادر شده و رفع تخلف ۱۳ هزار و ۱۳۰ متصدی صنوف انجام شده است.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: در بخش جلوگیری از نصب تابلوهای غیرمجاز تعداد سه هزار و ۲۶۶ اخطاریه صادر شده و یک هزار و ۷۲۰ تابلوی غیرمجاز رفع تخلف شده است.

وی با بیان اینکه در خصوص برداشتن خودروهای فرسوده رها شده در معابر شهر در چهار ماه نخست امسال ۳۷۳ اخطاریه صادر شده و ۱۸۸ خودرو جمع‌آوری شده است، گفت: در این مدت همچنین ۴۱۰ نفر دست‌فروش و ۱۴۴ نفر متکدی در سطح شهر اصفهان جمع آوری شدند.

محمدحسینی افزود: در چهار ماهه نخست سال جاری در بخش کنترل ساختمان در راستای جلوگیری از ادامه فعالیت و تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی متخلف یا فاقد مجوز و پروانه و جلوگیری از افزایش طبقات ۴۸۷ ساختمان، جلوگیری از تعمیرات داخلی سه هزار و ۳۷۹ ساختمان، جلوگیری از تبدیل ۵۱۳ ساختمان و تعطیلی شش هزار و ۶۴۸ کارگاه ساختمانی متخلف اقدام شده است.

وی با اشاره به اقدامات شده در بخش کنترل ضایعات ساختمانی سطح شهر (پیشگیری و تعطیلی کارگاه‌های سد معبر کننده با مصالح و نخاله)، اظهار کرد: در این راستا شش هزار و ۲۶۹ مورد اخطاریه صادر شده و یک‌هزار و ۹۳ کارگاه ساختمانی تعطیل شد.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: در راستای اجرای بند ۲۰ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع مزاحمت کارگاه‌های صنفی مزاحم از طریق اجرای تمهیدات و تعطیلی، ۲۲۹ رأی اجرا و ۱۹۳ رأی نیز بر اساس بند ۱۴ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع خطر از بناهای حادثه آفرین، چاله‌ها و اشیای مشرف بر معابر عمومی اجرا شد.

وی تصریح کرد: در چهار ماهه نخست امسال در راستای اجرای ماده ۱۱۰ قانون شهرداری ۴۹۴ رأی اجرا شده است.

کد خبر 435739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جاوید IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
    0 0
    پس چیکار کنند آخه بره دزدی کنه بهتره یا خودش داره با سرمایه خودش ی باری از جامعه برمیداره