روزنامه‌های ورزشی ۶ مرداد؛ بشار سپاهانی می‌شود؟

گزارش‌ها حاکی از پیشنهاد سپاهان به بشار رسن است، کسی که به ادعای برخی رسانه‌ها هدف اصلی نقل و انتقالات سپاهان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -دوشنبه ۶ مرداد- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "شرط هشت میلیاردی یک پرسپولیسی" به شرط مالی عجیب یکی از بازیکنان پرسپولیس پرداخت، کسی که احتمالاً با پیشنهاد این مبالغ باید به فکر لژیونر شدن یا تیم بعدی خود در ایران یا در خارج از ایران باشد.

"گل" با عنوان"سپاهان مشتری اصلی بشار" به رد پیشنهاد پرسپولیس توسط بشار و قوت گرفتن احتمال جدایی او از سرخ‌پوشان پرداخت، این در حالی است که از برخی تیم‌های حوزه خلیج فارس و سپاهان به عنوان مشتریان بشار شناخته می‌شود.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "فاتحان قلعه پرتغالی‌ها" به درخشش مهدی طارمی و امیر عابدزاده در لیگ پرتغال پرداخت، جایی که طارمی به عنوان آقای گل و عابدزاده به عنوان دومین گلر برتر لیگ شناخته شد.

"خراسان ورزشی" با عنوان "کاپیتان تیم ملی جانشین علی کریمی در استقلال" به احتمال لژیونر شدن علی کریمی و جایگزینی او با احسان حاج صفی پرداخت، کسی که می‌تواند جانشین خوبی برای کریمی باشد.

"ایران ورزشی" با عنوان"بگذارید از پوکرمان لذت ببریم" به اظهارات کریم باقری پرداخت، کسی که یکی از مهره‌های تأثیرگذار قهرمانی‌های اخیر پرسپولیس در لیگ برتر به شمار می‌رود و می‌تواند در آینده‌ای نزدیک به عنوان سرمربی تیم ملی و پرسپولیس نیز شناخته شود.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"بینوایان" به مقایسه‌ای عجیب از رفتار تیم‌های رقیب با تیم قهرمان یک کشور پرداخت، جایی که بارسلونا قهرمانی رئال را در فضای مجازی تبریک می‌گوید و در لیگ جزیره برای تیم قهرمانی تونل افتخار می‌گیرند ولی در ایران تیم قهرمان در جایگاه توهین افترا قرار می‌گیرد.

"صدای سپاهان" با عنوان "با تثبیت رتبه دوم لیگ و فتح جام حذفی شرمنده هواداران نمی‌شویم" به اظهارات محمدرضا مهدی زاده پرداخت، کسی که امید زیادی به قهرمانی طلایی‌پوشان در لیگ و جام حذفی داشت و حالا تمام توان خود را روی جام حذفی متمرکز کرده است.

کد خبر 435723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.