تمبر "اصفهان پایلوت پایتخت مهارت‌محوری" رونمایی شد

از تمبر "اصفهان پایتخت پایلوت مهارت‌محوری کشور" با حضور مدیران کل فنی‌وحرفه‌ای و پست استان و اعضای شورای شهر در صحن علنی شورا رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریده روشن، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان صبح امروز (یکشنبه) در جلسه علنی شورا و درخصوص رونمایی از تمبر "اصفهان پایلوت پایتخت مهارت‌محوری"، اظهار کرد: اجرای آموزش‌های دوگانه و مشارکت بیشتر بخش خصوصی و شرکای مهارتی با برنامه‌های حوزه مهارت‌آموزی اصفهان باعث شده اصفهان در این حوزه جایگاه شاخصی داشته باشد.

وی با تاکید بر این که نهادهای دولتی باید به‌جای نقش‌آفرینی در اجرا به سمت نظارت بر فعالیت‌ها بروند که این امر در اصفهان در حال انجام است، افزود: ظرفیت‌های موجود و فعالیت‌های مناسب در استان اصفهان باعث شد که در جریان سفر معاون وزیر و رئیس سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور پیشنهاد اهدای عنوان پایلوت پایتخت مهارت‌محوری کشور به اصفهان مطرح شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اصفهان خاستگاه بسیاری از طرح‌ها و اقدامات سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور بوده و اداره کل فنی‌وحرفه‌ای با همراهی مدیریت شهری و اداره کل پست از تمبر آن در جلسه امروز شورای شهر رونمایی کرد.

کد خبر 435579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.