نساجی مازندران: داوران بیشتر دقت کنند

باشگاه نساجی مازندران، در واکنش به اتفاقات داوری بازی اخیر با استقلال بیانیه داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی باشگاه، در متن بیانیه نساجی مازندران آمده است:

اشتباه داوری جزئی از فوتبال است. در بازی استقلال تهران و نساجی مازندران نیز اشتباهات سهوی (تأکید می‌کنیم سهوی) رخ داد که به ضرر تیم مهمان بود.

با این وجود، محمود فکری سرمربی نساجی مازندران پس از پایان مسابقه به تیم داوری خسته نباشید گفت و در نشست خبری نیز از رضا کرمانشاهی و داوران این بازی قدردانی کرد؛ رفتار و گفتاری که در دیدارهای گذشته نساجی مازندران نیز از سوی محمود فکری دیده شده و مسبوق به سابقه است.

همچنین سیاست باشگاه نساجی مازندران، احترام به جامعه شریف داوری است بنابراین مدیرعامل، کادر فنی و اعضای تیم نساجی مازندران هرگز منکر زحمات جامعه شریف داوری کشورمان نشده و سلامت و زحمات جامعه داوری را هرگز و هرگز زیر سوال نبرده و نخواهد برد.

آنچه در قالب فیلم و سند در کانال رسمی باشگاه نساجی مازندران منتشر شد، مورد وثوق اغلب قریب به اتفاق کارشناسان داوری بوده و انتظار می‌رود داوران زحمتکش و بی‌ادعای کشورمان دقت بیشتری در قضاوت‌های این تیم پرطرفدار و مردمی داشته باشند که برخلاف بیشتر باشگاه‌های ایرانی، توسط بخش خصوصی اداره می‌شود.

هرچند نیک می‌دانیم قضاوت بدون سیستم کمک‌داور ویدئویی (VAR) چقدر سخت و دشوار است. فناوری جدیدی که در کشورهای صاحب فوتبال در صحنه‌های حساس، کار تصمیم‌گیری داوران را با بازبینی صحنه توسط این سیستم، تسهیل کرده است اما داوران کشورمان از این تکنولوژی محروم هستند.

با این وجود بار دیگر خاطرنشان می‌کنیم برای داوران شریف ایرانی احترام فراوانی قائل بوده و تلاش خواهیم کرد با حمایت از این عزیزان زحمتکش، فضای آرام‌تری برای قضاوت‌های بهتر در ادامه فصل فراهم سازیم. امید است سایر باشگاه‌ها نیز احترام به جامعه داوری را سرلوحه سیاست‌های کاری خود قرار دهند.

کد خبر 435340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.