روزنامه‌های ورزشی ۲ مرداد؛ شکار ترابی از قطر

شنیده‌ها حاکی پیشنهاد نجومی الدحیل به مهدی ترابی است، پیشنهادی که پرسپولیس نیز در آن از سود خوبی برخوردار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -پنج‌شنبه ۲ مرداد- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:


"خبرورزشی" با عنوان "پرسپولیس ماشین جام گرفتن است" به اظهارات علی علیپور در خصوص شانس بالای پرسپولیس برای قهرمانی پرداخت، قهرمانی که آنها را به عنوان یکه تاز قهرمانی در لیگ برتر ایران نیز لقب می‌دهد.


"گل" با عنوان"شکار شکارچی" مدعی شد که الدحیل قطر یک پیشنهاد خوب به مهدی ترابی هافبک گلزن سرخ‌ها ارائه کرده است، پیشنهادی که باشگاه پرسپولیس و خود ترابی در آن از سود خوبی برخوردار می‌شوند.


"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "چالش ۲ میلیاردی آقا کریم" به دو راهی پرسپولیس و تیم ملی برای کریم باقری و مخالفت باشگاه پرسپولیس با حضور کریم در تیم ملی پرداخت، اتفاقی که موجب شده است فعلاً حضور باقری در تیم ملی منتفی شود.

"خراسان ورزشی" با عنوان "حمله به جام و رکورد برانکو" به شانس بالای قهرمانی پرسپولیس در بازی با نفت مسجد سلیمان پرداخت، اتفاقی که برای آن پرسپولیس باید در مسجد سلیمان به پیروزی برسد تا سریع‌ترین قهرمانی تاریخ لیگ برتر را به نام خود جاودان کند.


"ایران ورزشی" با عنوان"دوئل ۶ و ۷" به تقابل حساس استقلال و نساجی در هفته بیست و ششم لیگ برتر پرداخت، رقابتی که در آن استقلال به کسب برد و نزدیک شدن به سهمیه و نساجی برای دور شدن هر چه بیشتر از انتهای جدول تلاش می‌کند.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"آخر خط " به تقابل پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان پرداخت، مصافی که پرسپولیس در آن از تمام توان خود برای کسب پیروزی و مسجل کردن قهرمانی تلاش خواهد کرد.


"صدای سپاهان" با عنوان "فوتبال عزیز! امشب حق تنبیه سپاهان را نداری" به مصاف امشب سپاهان در مقابل صنعت نفت آبادان در اصفهان پرداخت، تقابلی که در آن صنعت نفت به امید کسب رؤیای سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است و سپاهان نیز به دنبال پایان دادن روند ضعیف خود است.


"سبز سبزم" با عنوان "پیش به سوی غلبه بر مرد نکونام" به مصاف حساس فولاد و ذوب آهن در اهواز پرداخت، بازی که در آن فولاد به هیچ عنوان قصد از دست دادن امتیاز را ندارد و ذوب آهن نیز به عنوان دور شدن از منطقه سقوط است.

کد خبر 435165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.