پیشرفت ۶۳ درصدی بزرگراه شهید بروجردی/آغاز طرح «شهر آموز»

در این بسته خبری از ضدعفونی مجدد معابر شهر قدس تا کنترل آفات موجود در فضای سبز مشهد و مهار آتش سوزی باغ اکولوژی نوشهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

سیما و منظر شهری، اولویت شهرداری بندرعباس است

عباس امینی زاده، شهردار بندرعباس از توجه ویژه به سیما، منظر و فضای سبز شهری به عنوان اولویت جدی این شهرداری بندرعباس در سال جاری یاد کرد.

به‌کارگیری قطار ملی در مترو تهران

محمد نعیمی پور، رئیس هیئت مدیره شرکت راه آهن شهری تهران و حومه گفت: قطار ملی، چهارمین نسل از قطارهایی است که پس از اتمام پروژه به ناوگان مترو تهران افزوده می‌شود.

ضدعفونی مجدد معابر شهر قدس

مسعود مختاری، شهردار قدس با بیان اینکه مبارزه جهت پیشگیری از کرونا قبل از تشکیل ستاد کرونا در این شهر آغاز شده بود، گفت: دور جدید ضدعفونی معابر و فاصله گذاری اجتماعی در شهر قدس اجرا می‌شود.

آغاز طرح «شهر آموز»

مرتضی جعفری، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از آغاز آموزش‌های مجازی در فرهنگسراها و در قالب طرحی با عنوان «شهر موز» خبر داد.

پیشرفت ۶۳ درصدی فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی

صفا صبوری دیلمی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از تکمیل عملیات سازه‌ای پل‌های دوربرگردان شرق به شرق و غرب به غرب تقاطع میدان جانبازان با بزرگراه شهید بروجردی خبر داد.

ساماندهی دست فروشان گرگانی

موسی الرضا صفری، رئیس خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: از آنجایی که بر اساس ستاد استانی مقابله با کرونا، بازارهای هفتگی در استان تعطیل شده، ما مجاز به بازگشایی بازار روز نیستیم و بر این اساس نمی‌توانیم فعالیت دست فروشان غیرمجاز را ساماندهی کنیم.

کنترل آفات موجود در فضای سبز مشهد

علی اکبر انتظام، سرپرست اداره کل بهبود محیط زیست شهرداری مشهد گفت: به منظور کاهش مخاطرات زیست محیطی، پیاده سازی روش‌های غیر شیمیایی برای کنترل آفات در فضای سبز شهر مشهد مورد تاکید قرار گرفته است.

نهضت آسفالت شهرداری زاهدان

نهضت آسفالت شهرداری زاهدان که شامل عملیات گسترده بهسازی معابر و خیابان‌های شهر به همراه ترمیم و لکه گیری نوارهای حفاری با رعایت اصول فنی و زیرسازی‌های لازم باکیفیت مطلوب است؛ به منظور روان سازی تردد شهروندان، ارتقا کیفی، مناسب سازی و زیباسازی معابر و منظره شهری است.

مهار آتش سوزی باغ اکولوژی نوشهر

عباس رزاقی، مسئول ایستگاه آتش نشانی شهرداری نوشهر گفت که با تلاش نیروهای آتش نشان و منابع طبیعی، آتش سوزی در ۲ هزار مترمربع از باغ اکولوژی نوشهر مهار شد.

ساماندهی کانکس‌های شهری ساری

جواد پوری، معاون اداری مالی سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهردار ساری از ساماندهی کانکس‌های تحت پوشش سازمان در سطح شهر خبر داد.

کد خبر 435104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.