احداث ۲۵۰ جایگاه اتوبوس با طراحی جدید در کرمان

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان از احداث ۲۵۰ جایگاه اتوبوس با طراحی جدید در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

هادی خدادادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان این‌که برخی جایگاه‌های اتوبوس شهری کرمان فرسوده شده است، گفت: قصد داریم جایگاه‌های اتوبوس را با ساختار و طراحی جدید اجرا و در شهر نصب کنیم.

وی افزود: طراحی جدید این جایگاه‌ها انجام شده و قصد داریم با جذب سرمایه‌گذار و عقد قرارداد، این اقدام را به‌سرعت به سرانجام برسانیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان ادامه داد: این جایگاه‌ها به‌منظور بهره‌برداری از تبلیغات محیطی به مدت یک یا دو سال در اختیار سرمایه‌گذار قرار خواهد گرفت و پس از پایان قرارداد، به شهرداری باز خواهد گشت.

خدادادی اظهار کرد: سرمایه‌گذاران می‌توانند پس از انتشار فراخوان از طرف سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری، شرایط را بررسی و در این زمینه مشارکت کنند.

وی همچنین از بازسازی ناوگان اتوبوسرانی خبر داد و گفت: به دستور شهردار کرمان، بازسازی اتوبوس‌های فرسوده آغاز شده و پیش‌بینی می‌کنیم این مهم تا شش‌ماه آینده به پایان برسد.

کد خبر 434952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.