۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲
اوبامیانگ منتظر بارسا است

مهاجم سی و یک ساله آرسنال مدت‌هاست که تحت نظر بارسا قرار دارد و با توجه به شرایط نه چندان مساعد توپچی‌های لندن، ممکن است راهی کاتالونیا شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از موندو دپورتیوو، بارسایی ها که در چند فصل اخیر مشکلات زیادی در خط حمله داشته‌اند، در تلاش بودند تا لائوتارو مارتینز را از اینتر جذب کنند.

پروسه جذب لائوتارو وارد مراحل پیچیده‌ای شده و برخی اعتقاد دارند که این جابه جایی رخ نخواهد داد. با این تفاسیر، می‌توان انتظار داشت که بارسا به دنبال جایگزین باشد و در این میان نام پیر امریک اوبامیانگ هم مطرح شده است.

اوبامیانگ از شرایط خود در آرسنال راضی نیست و علی‌رغم روزهای خوبی که آرسنال با آرتتا دارد، وی به دنبال ترک این تیم است. اسکای اسپورت گزارش داده که اوبا منتظر پیشنهاد بارساست و تمایل دارد تا به این تیم بپیوندد.

قرارداد اوبامیانگ با آرسنال در سال ۲۰۲۱ به‌پایان می‌رسد و توپچی‌ها اگر می‌خواهند درازای خروج او درآمدزایی کنند، باید به فکر فروش او در سال جاری باشند.

گزینه اوبامیانگ برای بارسا نیز بسیار مطلوب است. از طرفی تنها یک سال تا پایان قرارداد او باقی مانده و با توجه به ورود او به سی و یک سالگی، مبلغ جابه جایی‌اش نمی‌تواند بالا باشد که همین مورد یکی از عوامل در نظر گرفتن او توسط بارسا است.

کد خبر 434935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.