از خدمات آرام و خیرخواهانه روح‌الله رجایی یاد شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: لازم است اعضای کمیسیون نام گذاری به زمینه‌های معرفی خدمات آرام و خیرخواهانه مرحوم روح‌الله رجایی توجه کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد مسجد جامعی در جلسه صبح امروز (سه‌شنبه) شورای شهر تهران با تسلیت درگذشت روح الله رجایی سردبیر روزنامه جام جم اظهار کرد: وی یک دهه در روزنامه همشهری در بخش اجتماعی فعالیت می‌کرد و چند کار مؤثر ملی انجام داد.

وی ادامه داد: پس از حادثه آتش سوزی مدرسه‌ای در زاهدان، فعالیت‌های رسانه‌ای مرحوم رجایی نهضتی برای نوسازی مدارس زاهدان راه انداخت که سبب راه‌ افتادن موج نوسازی مدارس زاهدان شد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: در ماجرای سیل مازندران و استان گلستان وی نقش مؤثری در حوزه جذب کمک‌های خیرخواهانه به کودکان سیل زده داشت و فعالیت مهر تا مهر که ارسال کتاب و اسباب بازی به این استان‌ها بود را از طریق جمعیت هلال احمر دنبال می‌کرد؛ ۵۰ هزار کتاب و هزاران قطعه اسباب بازی در این طرح توزیع شد.

وی اضافه کرد: یادی کنیم از خدمات آرام و خیرخواهانه وی و لازم است اعضای کمیسیون نام گذاری به زمینه‌های معرفی این فعالیت‌ها توجه کنند. فعالیت‌هایی که کم‌تر فرصت شده به بیان آن پرداخته شود و شاید اگر ایشان فوت نمی‌کرد امروز نیز به آن پرداخته نمی‌شد.

کد خبر 434806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.